Діагностична робота
з української мови 2 класу НУШ
Мовна тема «Досліджую прикметник»
Тест
Вибери одну правильну відповідь.
А) слова – назви предметів;
Б) слова – ознаки предметів;
В) слова, що означають дію предмета.
А) Який? Яка? Яке? Які?
Б) Хто? Що?
В) Що робити? Що зробити?
А) зошит, виделка, іграшка;
Б) суворий, білосніжний, маленький;
В) біжить, спить, читають.
А) вищий;
Б) малий;
В) низький;
А) сильний, момутний;
Б) красивий, не красивий;
В) вільний, одинокий.
А) весела перерва, ласкава мама
Б) золоті руки, щедра осінь;
В) срібна ложка.
Марічка така __________, як лисичка. Андрій дуже _________, як віслючок.
А) хитра, впертий;
Б) маленька, впертий;
В) хитра, сильний.
А) білий;
Б) колюча;
В) маленьке.
1. Як же гарно в лісі взимку! 2. Усе вкрито білим снігом. 3. Зелена хвоя сосон нібито стала ще зеленішою. 4. Сніг лежить пухнастим хутром і на землі, і на деревах. 5. Гілки дерев похилилися низько. 6. Визирнув сонячний промінчик. 7. Усе заблищало.
А) 1, 2, 3;
Б) 4, 5, 6;
В)2, 3, 4, 6.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|