Діагностична робота з української мови
4 клас
Тема: «Іменник»
Варіант 1
Іменник – це частина мови, що означає назву предмета і відповідає на питання
а) який? яка? яке? які?
б) що робить? що зробила?
в) хто? що?
2. Вибери рядок іменників, що означають назви істот.
а) джміль, сорока, хмара, заєць
б) дощ, сніг, вітер, листя
в) карась, собака, бджола, ластівка
3. У словах якого рядка відбулося чергування голосного звука в корені слова?
а) у ячменю, на льоду, в печі
б) у солі, на дереві, в снігу
в) на горбі, в листі, по острову
4. Вибери рядок слів з правильним написанням закінчень іменників у орудному відмінку однини.
а) дорогою, вежою, лінією
б) земльою, сосною, межею
б) задачею, мрією, кулею
5. Подані іменники запиши у множині і утвори форму родового відмінка множини.
Троянда, передача, соловей, товариш, горобець, дерево, кущ, площа, премія, струмок.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Слова, що в дужках, постав у потрібному відмінку.
Ліси розкинулись по (яри і балках) ________ над (струмки) ________ й (урвиська) _________, поміж (ставки, болота) __________.
7. Визнач відмінки іменників.
біля річки (________)
над водою (________)
у лісі (________)
по дорозі (________)
8. Складіть речення із поданих слів і встановіть зв’язок між словами.
Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розмісти свої результати.
Коментарі вчителя: _____________________________
__________________________________________________________________