Діагностична робота з української мови . Мовна тема 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота з української мови. Мовна тема. Тут розміщені завдання закритого і відкритого типу. робота допоможе проаналізувати сформовані вміння і навички учнів з теми " Іменник. Прикметник"
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови 3 клас (мовна тема)

 «Іменник. Прикметник»

 

Прізвище та ім’я учня (учениці)_____________________________

 

Дата                      __________________________

 

  1. Що таке іменники?   

  

а) слова, що означають дію.

б)  слова, що є назвами предметів.

в) слова, що називають ознаки предметів.

 

  1. Познач рядок, у якому записані іменники-синоніми:   

 

а) говорити, мовити, балакати.

б)  автобус, пасажир, водій.

в) дідусь,бабуся, онук.

 

  1. З якою частиною мови зв’язані прикметники в реченнях?  

 

а)  з числівниками

б)  з дієсловами

в)  з іменниками

 

  1. Позначте рядок, у якому виділений прикметник має переносне значення

 

а) Срібний іній причепурив гілля дерев.

б) Тетянці на день народження подарували срібний ланцюжок.

в) На столі лежав срібний годинник

 

  1. Спиши іменники. В дужках познач рід.

 

Місто, казка, олівець, річка, поле, роса, портфель, пенал, парта, газета.

___________________________________________________________

___________________________________________________________

 

 

 

 

 

6.Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення за зразком.  Познач закінчення прикметників.    

 

Зразок: Варення (малина) – малинове  варення.  

 

Сік (береза), хвилі (море), спів (голос), стіл (дерево).

___________________________________________________________

___________________________________________________________

 

 

 

7.       Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.    

Настала прохолодна  (що?) … . З дерев посипались різнокольорові (що?) … .  В теплі краї відлітають (хто?) … .   (Що?) … стали коротші, а (що?)…   довші.    (Що? ) світить, але не гріє..

___________________________________________________________

                  _______________________________________________________________

 _______________________________________________________________

                  _______________________________________________________________

 

 

8.  Спиши, розкриваючи дужки і замінюючи іменники в дужках спорідненими прикметниками.

Прийшла весна. На березі з'явилися (зелень) листочки. Верби вкрилися (пух) котиками. Все більше дерев і кущів одягаються в (кучері, молодь) зелень. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку