Діагностична робота містить завдання для виявлення результатів навчання з української мови за підручником К. Пономарьової, Л.Гайової до типової освітньої програми О.Я. Савченко.Всі завдання , які є в цій роботі , дозволяють вчителю перевірити знання здобувачів освіти набуті під час вивчення теми. Весь матеріал доступний для вікової категорії дітей.
Вчитель початкових класів Хоминцівської гімназії - ЗЗСО І-ІІ ст. Валевська В.В.
Діагностична робота з української мови.( І семестр)
Перевірка мовних знань і вмінь.
учня(учениці) 3 класу___________________
А ) сім Б ) шість В ) десять
2.Познач рядок, у словах якого більше приголосних, ніж голосних звуків .
А ) маяк, сяйво, щука;
Б ) какао, окуні, озеро;
В ) комаха, дорога, ноти.
3.Познач, як називають слова, протилежні за значенням:
а) антоніми;
б) синоніми;
в) багатозначні слова.
4. Укажи речення, в якому виділене слово вжито у переносному значенні.
а) Цукор на смак солодкий.
б) Лисичка мовила солодким голосом.
5. Добери протилежне за значенням слово
Солоний - ____________________.
Теплий_-_____________________.
Малий_-_____________________.
6. Запиши слова ввічливості.
________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Подані слова поділи для переносу. Запиши
Хом’ячок, опеньки, кольори, гайок, насіння.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Запиши назви країн за алфавітом
Бельгія, Словаччина, Італія, Україна, Англія, Польща.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________