Діагностична робота з української мови на тему: "Текст. Типи текстів"

Про матеріал
Діагностична робота з української мови «Текст. Типи текстів» Варіант 1 Прізвище та ім’я _____________________________________________________ 1. Прочитай групи речень. Постав значок √ біля тієї групи, яка є текстом. Катруся живе в місті і закінчує другий клас. Незабаром у неї канікули. Давно вже чекають її в селі бабуся і дідусь. Наближаються канікули. Село Іванівка розташоване на березі річки Рось. Марійка живе у новому будинку. Дідусь і бабуся живуть у селі. 2. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Горобчик змок і шукав прихистку. Вони нагодували його крихтами хлібу. Діти впустили його в кватирку. Був холодний дощовий день. Вдячний птах зацвірінькав і вилетів у відчинене вікно. 3. Познач: текст-розповідь (1), текст-опис (2). Береза – дерево з білосніжним стовбуром із чорними плямами. Гілочки дуже гнучкі. Бруньки вкриті лусочками, змащеними клеєм. Квіти берези називають сережками. З давніх-давен люди шанують берізку за чарівність і корисні властивості. Із бруньок і листя берези виготовляють ліки, з її деревини – різні вироби, а під корою є корисний сік. 4. Пронумеруй частини тексту в такій послідовності: зачин (1), основна частина (2), кінцівка (3). Одного разу ведмедик вирішив намалювати пішохідний перехід. Він став у пригоді лісовим мешканцям. Тепер звірі могли потрапити на протилежний бік дороги. Мама ведмедика дуже любила малювати і навчила цього Михасика. Ось так улюблена справа принесла користь іншим. 5. Прочитай. Доповни текст одним розповідним реченням про їжачка. Добери заголовок. ____________________________________________ Їжачок – корисна тварина. Він знищує дуже багато садових і городніх шкідників. __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________. 6. Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки. Добери заголовок. _____________________________________________ У сосновому (ліс) восени все червоне від (брусниця). Трави в сосняках мало, зате (ягоди) і грибам тут привілля. В (сосновий) лісі багато тварин і (птахи)._________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. Діагностична робота з української мови «Текст. Типи текстів» Варіант 2 Прізвище та ім’я _____________________________________________________ 1. Прочитай групи речень. Постав значок √ біля тієї групи, яка є текстом. Оленка і Юля – сестри. Мама працює в лікарні. Дівчатка дружать між собою. Наша сім’я велика і дружна. У вихідні ми ходили в ліс. Сергійко і Юрко не просто брати. Вони близнята. Хлопчики дуже схожі один на одного. Тільки мама з татом можуть їх розрізнити. 2. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Бабуся подякувала нам. Після обіду тато нарубав дров. Потім усі сіли обідати. Ми приїхали до бабусі. Усі дружно посадили картоплю. 3. Познач: текст-розповідь (1), текст-опис (2). Сосна – вічнозелене хвойне дерево. Вона має довге коріння, червонувато-бурий стовбур. Соснова хвоя сизо-зеленуватого кольору. Плід сосни – шишка, у якій є насіння. Сосна дуже любить сонце, тому росте на місці, де багато світла. Насіння сосни – корм для багатьох лісових мешканців. Із соснової деревини виготовляють пластмаси, фарби, ліки, папір. 4. Пронумеруй частини тексту в такій послідовності: зачин (1), основна частина (2), кінцівка (3). Незабаром на просохлих галявинах з’явились перші квіти первоцвіту. Усе навколо ожило після довгої холодної зими. Кучугури снігу кудись зникли. Натомість в усі боки розбігались веселі струмочки. Настала весна. 5. Прочитай. Доповни текст одним розповідним реченням про їжачка. Добери заголовок. ____________________________________________ Білочка – лісова тваринка. Вона чудово стрибає і лазить по деревах, бо має чіпкі кігті. __________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________. 6. Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки. Добери заголовок. _____________________________________________ Ох і темний (ялинова) ліс. Сонячні промені ледь пробивають густу (хвоя). У (глухий) ялиннику багато тварин. Їм тут добре ховатись від (вороги). Птахів приваблюють (смачна) шишки.__________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови

«Текст. Типи текстів»

Варіант 1

Прізвище та ім’я _____________________________________________________

1. Прочитай групи речень. Постав значок біля тієї групи, яка є текстом.

     Катруся живе в місті і закінчує другий клас. Незабаром у неї канікули. Давно вже чекають її в селі бабуся і дідусь.

 

    Наближаються канікули. Село Іванівка розташоване на березі річки Рось. Марійка живе у новому будинку. Дідусь і бабуся живуть у селі.

2. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

Горобчик змок і шукав прихистку.

Вони нагодували його крихтами хлібу.

Діти впустили його в кватирку.

Був холодний дощовий день.

Вдячний птах зацвірінькав і вилетів у відчинене вікно.

 

3.  Познач: текст-розповідь (1), текст-опис (2).

Береза – дерево з білосніжним стовбуром із чорними плямами. Гілочки дуже гнучкі. Бруньки вкриті лусочками, змащеними клеєм. Квіти берези називають сережками.

 З давніх-давен люди шанують берізку за чарівність і корисні властивості. Із бруньок і листя берези виготовляють ліки, з її деревини – різні вироби, а під корою є корисний сік.

 

4.  Пронумеруй частини тексту в такій послідовності: зачин (1), основна частина (2), кінцівка (3).

Одного разу ведмедик вирішив намалювати пішохідний перехід. Він став у пригоді

лісовим мешканцям. Тепер звірі могли потрапити на протилежний бік дороги.

Мама ведмедика дуже любила малювати і навчила цього  Михасика.

Ось так улюблена справа принесла користь іншим.

5.  Прочитай. Доповни текст одним розповідним реченням про їжачка. Добери заголовок.

____________________________________________

 Їжачок – корисна тварина. Він знищує дуже багато садових і городніх шкідників.

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________.

6.  Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки. Добери заголовок.

 

_____________________________________________

 У сосновому (ліс) восени все червоне від (брусниця). Трави в сосняках мало, зате (ягоди) і грибам тут привілля. В  (сосновий) лісі багато тварин і (птахи)._________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Діагностична робота з української мови

«Текст. Типи текстів»

Варіант 1

Прізвище та ім’я _____________________________________________________

1. Прочитай групи речень. Постав значок біля тієї групи, яка є текстом.

     Катруся живе в місті і закінчує другий клас. Незабаром у неї канікули. Давно вже чекають її в селі бабуся і дідусь.

 

    Наближаються канікули. Село Іванівка розташоване на березі річки Рось. Марійка живе у новому будинку. Дідусь і бабуся живуть у селі.

2. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

Горобчик змок і шукав прихистку.

Вони нагодували його крихтами хлібу.

Діти впустили його в кватирку.

Був холодний дощовий день.

Вдячний птах зацвірінькав і вилетів у відчинене вікно.

 

3.  Познач: текст-розповідь (1), текст-опис (2).

Береза – дерево з білосніжним стовбуром із чорними плямами. Гілочки дуже гнучкі. Бруньки вкриті лусочками, змащеними клеєм. Квіти берези називають сережками.

 З давніх-давен люди шанують берізку за чарівність і корисні властивості. Із бруньок і листя берези виготовляють ліки, з її деревини – різні вироби, а під корою є корисний сік.

 

4.  Пронумеруй частини тексту в такій послідовності: зачин (1), основна частина (2), кінцівка (3).

Одного разу ведмедик вирішив намалювати пішохідний перехід. Він став у пригоді

лісовим мешканцям. Тепер звірі могли потрапити на протилежний бік дороги.

Мама ведмедика дуже любила малювати і навчила цього  Михасика.

Ось так улюблена справа принесла користь іншим.

5.  Прочитай. Доповни текст одним розповідним реченням про їжачка. Добери заголовок.

____________________________________________

 Їжачок – корисна тварина. Він знищує дуже багато садових і городніх шкідників.

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________.

6.  Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки. Добери заголовок.

 

_____________________________________________

 У сосновому (ліс) восени все червоне від (брусниця). Трави в сосняках мало, зате (ягоди) і грибам тут привілля. В  (сосновий) лісі багато тварин і (птахи)._________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Перевірна робота з української мови

«Текст. Типи текстів»

Варіант 2

Прізвище та ім’я _____________________________________________________

1. Прочитай групи речень. Постав значок біля тієї групи, яка є текстом.

     Оленка і Юля – сестри. Мама працює в лікарні. Дівчатка дружать між собою. Наша сім’я велика і дружна. У вихідні ми ходили в ліс.

 

    Сергійко і Юрко не просто брати. Вони близнята. Хлопчики дуже схожі один на одного. Тільки мама з татом можуть їх розрізнити.

2. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

Бабуся подякувала нам.

Після обіду тато нарубав дров.

Потім усі сіли обідати.

Ми приїхали до бабусі.

Усі дружно посадили картоплю.

 

3.  Познач: текст-розповідь (1), текст-опис (2).

Сосна – вічнозелене хвойне дерево. Вона має довге коріння, червонувато-бурий стовбур. Соснова хвоя сизо-зеленуватого кольору. Плід сосни – шишка, у якій є насіння.

 Сосна дуже любить сонце, тому росте на місці, де багато світла. Насіння сосни – корм для багатьох лісових мешканців. Із соснової деревини виготовляють пластмаси, фарби, ліки, папір.

 

4.  Пронумеруй частини тексту в такій послідовності: зачин (1), основна частина (2), кінцівка (3).

Незабаром на просохлих галявинах з’явились перші квіти первоцвіту.

Усе навколо ожило після довгої холодної зими. Кучугури снігу кудись зникли. Натомість

в усі боки розбігались веселі струмочки.

Настала весна.

5.  Прочитай. Доповни текст одним розповідним реченням про їжачка. Добери заголовок.

____________________________________________

 Білочка – лісова тваринка. Вона чудово стрибає і лазить по деревах, бо має чіпкі кігті.

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________.

6.  Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки. Добери заголовок.

 

_____________________________________________

 Ох і темний (ялинова) ліс. Сонячні промені ледь пробивають густу (хвоя). У (глухий) ялиннику багато тварин. Їм тут добре ховатись від (вороги). Птахів приваблюють (смачна) шишки.__________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________.

docx
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
1957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку