Діагностична робота з української мови «Прикметник»
Варіант 1
П І учня___________________________ Дата_______________________
1.Прочитай. Випиши із вірша прикметники.
Сніги упали свіжі,
Прослався білий шлях,—
Візьму я бистрі лижі,
Полину наче птах.
2. Допоможи Зірочці вибрати з довідки відповідні прикметники та записати їх.
Зима (яка?)____________________________
Дощ (який?)___________________________
Сонце (яке?)___________________________
Олівці (які?)___________________________
Слова для довідки: яскраве, дрібненький, холодна, кольорові.
3. Підкресли прикметники.
Золота, золото, жовтий, жовтень,зимовий,зимонька, радісний, радість.
4.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.
Літо жарке, а зима ________________
Сосна висока, а смородина ________________
Земля чорна, а сніг ________________
5.Поєднай прикметники, близькі за значенням.
радісний тихий
сміливий роботящий
спокійний веселий
працьовитий відважний
6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.
(Зелене) ялинка, (солодкий) яблуко, (спекотна) день, (веселе) діти.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота з української мови «Прикметник»
Варіант 2
П І учня___________________________ Дата_______________________
1.Прочитай. Випиши із вірша прикметники.
Сива матінка-зима
Молоду яличку
Одягала крадькома
В снігову спідничку.
2. Допоможи Зірочці вибрати з довідки відповідні прикметники та записати їх.
Ялинка (яка?)__________________________
Вітер (який?)___________________________
Каченя (яке?)___________________________
Квіти (які?) ___________________________
Слова для довідки: зелена, морозний, маленьке, пахучі.
3. Підкресли прикметники.
Синій, синь, книжна, книга, мильне, мило, шкільні,школа.
4.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.
Лимон кислий, а цукерка ________________
Цукор білий, а вугілля ________________
Потяг довгий, автомобіль ________________
5.Поєднай прикметники, близькі за значенням.
мокрий чудовий
прекрасний дбайливий
старанний мужній
відважний вологий
6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.
(Зелений) трава, (смачне) бублик, (холодна) морозиво, (зимова) дні.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги