Діагностична робота з української мови "Прикметник" для 2 класу НУШ

Про матеріал
Робота допоможе перевірити знання учнів з теми "Прикметник". Вміння змінювати прикметники відповідно до іменників,знаходження прикметників у тексті, розпізнавання прикметників.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови «Прикметник»

     Варіант 1

П І учня___________________________ Дата_______________________

1.Прочитай. Випиши із вірша  прикметники.

Сніги упали свіжі,

Прослався білий шлях,—

Візьму я бистрі лижі,

Полину наче птах.

 Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

 2. Допоможи Зірочці вибрати з довідки відповідні прикметники та записати їх.

Зима (яка?)____________________________

Дощ (який?)___________________________                             

Сонце (яке?)___________________________

Олівці (які?)___________________________

 Слова для  довідки: яскраве, дрібненький, холодна, кольорові.

3. Підкресли прикметники.

Золота, золото, жовтий, жовтень,зимовий,зимонька, радісний, радість.

4.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.

Літо жарке, а зима ________________

Сосна висока, а смородина ________________

Земля чорна, а сніг ________________

5.Поєднай прикметники, близькі за значенням.

 радісний тихий

сміливий роботящий

спокійний веселий

працьовитий відважний

6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.

(Зелене) ялинка, (солодкий) яблуко, (спекотна) день, (веселе) діти.

 

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок в косу лінію

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з української мови «Прикметник»

 

                                                      Варіант 2

П І учня___________________________ Дата_______________________

1.Прочитай. Випиши із вірша  прикметники.

Сива матінка-зима
Молоду яличку
Одягала крадькома
В снігову спідничку.

 Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

 2. Допоможи Зірочці вибрати з довідки відповідні прикметники та записати їх.

Ялинка (яка?)__________________________

Вітер (який?)___________________________                             

Каченя (яке?)___________________________

Квіти (які?)   ___________________________

 Слова для  довідки: зелена, морозний, маленьке, пахучі.

3. Підкресли прикметники.

Синій, синь, книжна, книга, мильне, мило, шкільні,школа.

4.Запиши прикметники, протилежні за значенням до поданих.

Лимон кислий, а цукерка  ________________

Цукор білий, а вугілля ________________

Потяг довгий,  автомобіль ________________

5.Поєднай прикметники, близькі за значенням.

 мокрий чудовий

прекрасний дбайливий

старанний  мужній

відважний вологий

6. Спиши словосполучення, розкриваючи дужки.

(Зелений) трава, (смачне) бублик, (холодна) морозиво, (зимова) дні.

 

Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

Оцінювання

++ має значні успіхи

+ демонструє помітний прогрес

  • досягає результату з допомогою вчителя

! потребує значної уваги і допомоги

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
23060
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку