Прізвище, ім’я учня_________________________
Діагностична робота з української мови
Речення . Текст
1. Речення виражає
а) закінчену думку
б) незакінчену думку
2. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Будьте справжніми друзями живої природи!
а) питальне;
б) спонукальне;
в) розповідне.
3.Прочитай речення. Пошир його за питанням. Допиши відповідне слово.
Ось вибігла на галявину (яка?)_______________ лисичка.
4. Що таке текст?
а) речення;
в) зв’язані за змістом речення.
5. Прочитай речення. Визнач, чи утворюють вони текст. Підкресли відповідь, яку ти вважаєш правильною.
Так Ні
Гірське повітря цілюще. Квітка едельвейс росте на неприступних скелях. На гірських стежинах можна зустріти диких тварин.
6. Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки.
Із приходом весни природа оживає навесні все тепліше пригріває сонечко земля прокидається від зимового сну з’являється молода травичка на деревах розпускаються молоді листочки
Спиши перше речення.
Самоаналіз |
Дуже складно |
Складно |
Легко |
Дуже легко |
Учень |
|
|
|
|
Результат |
Потребує уваги та допомого вчителя |
Результат з допомогою вчителя |
Демонструє помітний прогрес |
Має значні успіхи |
Вчитель |
|
|
|
|
Прізвище, ім’я учня_________________________
Діагностична робота з української мови
Речення . Текст
ВАРІАНТ 2
1. Речення – це…
а) текст;
б) словосполучення;
в) група слів, що виражає закінчену думку.
2. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Взимку їжачок спить у лісі під хмизом.
а) питальне;
б) спонукальне;
в) розповідне.
3.Прочитай речення. Пошир його за питанням. Допиши відповідне слово.
Лисичка з нетерпінням чекає зустрічі із (яким?) __________________ зайчиком.
4. Доповни речення словами із довідки.
Текст – це зв’язані за змістом _________________. Речення у тексті розміщенні в певній ____________________.
Слова для довідки: послідовності, речення.
5. Прочитай речення. Визнач, чи утворюють вони текст. Підкресли відповідь, яку ти вважаєш правильною.
Так Ні
Ось і море. Морські тварини не можуть жити без води. Дельфіни – дуже розумні істоти.
6. Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки.
Перед нами розкинулось безмежне море над водою кружляють чайки у пошуках поживи на горизонті з’явився білий корабель
Спиши перше речення.
Самоаналіз |
Дуже складно |
Складно |
Легко |
Дуже легко |
Учень |
|
|
|
|
Результат |
Потребує уваги та допомоги вчителя |
Результат з допомогою вчителя |
Демонструє помітний прогрес |
Має значні успіхи |
Вчитель |
|
|
|
|