Діагностична робота з української мови "Слово. Значення слова" (Урок ,3 клас НУШ))

Про матеріал
Діагнсична робота з української мови з теми “Слово. Значення слова”. І варіант 1. Слова з протилежним значенням називаються… а) багатозначними; б) синонімами; в) антонімами. 2. Іде, рухається, пересувається – це слова… а) синоніми; б) антоніми; в) спільнокореневі; 3.В якому словосполученні вжито слова в переносному значенні? а) Біжить кінь; б) біжить час; в) біжить вода. 4.Яким одним словом можна замінити вираз "Набрати в рот води"? а)мовчати б)говорити в)кричати 5. Запиши слова, протилежні за значенням. Друг– День– Білий – Холодно – 6. Знайди і підкресли слова, вжиті в переносному значенні: Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою. Ліс заснув, а озеро прокинулось. У матері Василька золоте серце. Тетянці на День народження подарували золотий ланцюжок. 7. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні. Ключ, зошит, малюнок, земля, півень, ручка, підручник, коса. Діагностична робота з української мови з теми “Слово. Значення слова”. ІІ варіант 1. Слова, близькі за значенням, називаються… а) синоніми; б) багатозначні; в) антоніми. 2. Горе, біда, нещастя, трагедія – це слова… а) антоніми; б) синоніми; в) споріднені. 3.Яким одним словом можна замінити вираз "Побити горщики"? а)посваритися б)помиритися в)вигадати щось 4. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні. а) Лікар іде, золота рука; б) Годинник іде, золота людина; в) Малюк іде, золота прикраса. 5. Запиши слова, протилежні за значенням. Мир – Сіль- Великий – Бідний – 6. Знайди і підкресли слова вжиті в переносному значенні. Ми пишаємося українськими спортсменами. Пишається над водою червона калина. У цієї дитини золоте серце. Він ледве встиг ускочити у хвіст потяга. 7. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні. Ключ, гребінець, собака, дуб, трактор, коса, ложка.
Перегляд файлу

 

Діагнсична робота з української мови в 3 класі з теми “Слово. Значення слова”.

І варіант
1. Слова з протилежним значенням називаються…
а) багатозначними;
б) синонімами;
в) антонімами.

2. Іде, рухається, пересувається – це слова…
а) синоніми;
б) антоніми;
в) спільнокореневі;

3.В якому словосполученні  вжито слова в переносному значенні?

  а)  Біжить кінь;

  б) біжить час;

  в) біжить вода.

 

4.Яким одним словом можна замінити вираз "Набрати в рот води"?

    а)мовчати

    б)говорити

    в)кричати

 

5. Запиши слова, протилежні за значенням.
Друг                                                       День
Білий                                                   Холодно

6. Знайди і підкресли слова, вжиті в переносному значенні:
Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою. Ліс заснув, а озеро прокинулось. У матері Василька золоте серце. Тетянці на День народження подарували золотий ланцюжок.

7. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні.
Ключ, зошит, малюнок, земля, півень, ручка, підручник, коса.

 

 

 

 

Діагностична робота з української мови в 3 класі з теми “Слово. Значення слова”.

ІІ варіант
1. Слова, близькі за значенням, називаються…
а) синоніми;
б) багатозначні;
в) антоніми.

 

2. Горе, біда, нещастя, трагедія – це слова…
а) антоніми;
б) синоніми;
в) споріднені.

3.Яким одним словом можна замінити вираз "Побити горщики"?

а)посваритися

б)помиритися

в)вигадати щось

4. Обери варіант, в якому обидва словосполучення вжито у прямому значенні.
а) Лікар іде, золота рука;
б) Годинник іде, золота людина;
в) Малюк іде, золота прикраса.

5. Запиши слова, протилежні за значенням.
Мир                                                          Сіль-
Великий                                                    Бідний 

6. Знайди і підкресли слова вжиті в переносному значенні.
Ми пишаємося українськими спортсменами. Пишається над водою червона калина. У цієї дитини золоте серце. Він ледве встиг ускочити у хвіст потяга.

7. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні.
Ключ, гребінець, собака, дуб, трактор, коса, ложка.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Куденко Лера
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 вересня 2020
Переглядів
17545
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку