Діагностична робота з української мови в 3 класі за темою "Дієслово".

Про матеріал

Тема. Діагностична робота . Дієслово. 3 клас

Мета: перевірити знання учнів з мови за темою "Дієслово"; розвивати пам'ять, мислення, уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Перегляд файлу

Діагностична робота за темою «Дієслово». 3 клас

Прізвище, ім’я учня (учениці) ______________________________________

1.Дієслово – це частина мови, що означає …

а) ознаку предмета;

б) дію предмета;

в) назву предмета.

2.Дієслова відповідають на питання …

а) хто? що?;

б) який?,яка?, яке?, які?;

в) що робить?, що зробив?, що буде робити?.

3.Слова якого ряду є дієсловами?

а) заглянуло, пішла, розлив;

б) сонце, квітки, хліб;

в) зелений, висока, золоте.

     4. Знайди рядок, у якому правильно записані дієслова на –ться, -шся:

     а) граєшся, милуєсся, дивуєця;

     б) смієшся, навчаєця, здається;

     в) одягається, дивишся, зберігається.

     5. Запиши форми дієслів за зразком.

     Зразок. Писати – пише, писав, писатиме.

     Співати -

     Нагріти -

     6. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.

     Зразок. Спів – співає.

     Учитель, дощ, читач, лікар, будівельник.

     _____________________________________________________________________

     _____________________________________________________________________

    7. Уяви, що ти даєш пораду щодо навчання своєму другу в месенджері. Напиши

     SMS- повідомлення, використовуючи текст, розкривши дужки.

     (Не) забуваємо скласти звечора портфель. Ніколи (не) запізнюємося на уроки.

     Усі завдання виконуємо охайно, щоб (не) переписувати і (не) виконувати

     вдруге.

     _____________________________________________________________________

     _____________________________________________________________________

    8. Спиши текст, змінивши час виділених дієслів на минулий.      

    Весна співає навкруги, бринить ніжним вітерцем. Усе в лісі радіє, а береза

    плаче. Берези, з яких беруть багато соку, засихають.

    ______________________________________________________________________

    ______________________________________________________________________

     9. Прочитай речення. Випиши дієслова з іменниками, що з ними зв’язані.

     Настала весна. Сонце посилає  на землю тепло. З півдня повернулися перелітні

     птахи. Вони співають веселі пісні. Радісне життя веселить серце.

     ______________________________________________________________________

     ______________________________________________________________________

     ______________________________________________________________________

    10. Добери антоніми до поданих дієслів.

    Відчиняти -                                               роззутися –

    згорнути -                                                  вигравати –

    11. Добери синоніми до поданих дієслів.

    Сміється -                                                  мчить –

    лютує -                                                        крутиться –

    12. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб утворилася зв’яз-

    на розповідь.  Підкресли дієслова. Познач зверху їх час.

    прийшла, Ось, і, весна.               ____________________________________________

    летять, країв, З, птахи, теплих.____________________________________________

    Небо, синє, стало.                         ____________________________________________

    килимом, Земля, зеленим, вкривається.____________________________________

    ________________________________________________________________________

Оціни свою роботу                       

 


 

 

 

 

Бланк оцінювання

Індекс результату

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівень виконання

МОВ1

Взаємодіє з іншими усно.

1,2

 

   МОВ 2

Сприймає , аналізує та оцінює текст.

3,9,10,11

 

МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма.

5,6,12

 

МОВ 3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки.

4,7

 

МОВ 3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання.

8

 

 

           Діагностична робота за темою «Дієслово». 3 клас

Прізвище, ім’я учня (учениці) ______________________________________

1.Дієслово – це частина мови, що означає …

а) ознаку предмета;

б) назву предмета;

в) дію предмета.

2.Дієслова відповідають на питання …

а) що робить?, що зробив?, що буде робити?;

б) який?,яка?, яке?, які?;

в) хто? що?.

3.Слова якого ряду є дієсловами?

а) співала, летів, продає;

б) гніздо, небо, школа;

в) веселий, біле, залізні.

     4. Знайди рядок, у якому правильно записані дієслова на –ться, -шся:

     а) намагаєшся, умиваєшся, дізнається;

     б) купаєшся, граєця, турбуєшся;

     в) сваряться, змагаєсся, усміхаєця.

     5. Запиши форми дієслів за зразком.

     Зразок. Писати – пише, писав, писатиме.

     Танцювати -

     Вивчити -

     6. До прикметників добери споріднені дієслова за зразком.

     Зразок. Співучий – співає.

     Сумний, червона, працьовитий, зимове, хворий.

     _____________________________________________________________________

     _____________________________________________________________________

    7. Уяви, що ти даєш пораду щодо безпеки на воді своєму другу в месенджері.  

     Напиши SMS- повідомлення, використовуючи текст, розкривши дужки.

     Хто з нас влітку (не) любить купатися в річці! Пам’ятайте правила поведінки

     біля водойм. (Не) відпливайте  далеко від берега. (Не) пірнайте в незнайомому  

     місці. (Не) пустуйте у воді.                        

     _____________________________________________________________________

     _____________________________________________________________________

    8. Спиши текст, змінивши час виділених дієслів на майбутній.      

    Прийшла тепла весна. Засвітило ясне сонечко. Тепле проміння нагріло землю.

    Зацвіли підсніжники. Заспівали  веселі пташки. Розквітли  буйно сади.

    ______________________________________________________________________

    ______________________________________________________________________

    ______________________________________________________________________

     9. Прочитай речення. Випиши дієслова з іменниками, що з ними зв’язані.

     Прийшла весна. По лісових стежках біжать дзвінкі струмки. З теплих країв

     повертаються птахи. Діти зустрічають пернатих. Хлопці розвісили шпаківні.

     ______________________________________________________________________

     ______________________________________________________________________

     ______________________________________________________________________

    10. Добери антоніми до поданих дієслів.

    Купувати  -                                               зайти 

    відчиняти -                                               прийшло –

    11. Добери синоніми до поданих дієслів.

    Минув  -                                                     реготати –

    помітили  -                                                 прокинулась 

    12. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб утворилася зв’яз-

    на розповідь.  Підкресли дієслова. Познач зверху їх час.

    ранок, гарний, весняний, Був.     __________________________________________

    і, акації, Цвіли, пахли, білі.  ______________________________________________

    пташки, Весело, пташки.  ________________________________________________

    весні, діти, дорослі, й, Раділи.  ____________________________________________

    ________________________________________________________________________

Оціни свою роботу                       

 


 

 


 

Бланк оцінювання

Індекс результату

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівень виконання

МОВ1

Взаємодіє з іншими усно.

1,2

 

   МОВ 2

Сприймає , аналізує та оцінює текст.

3,9,10,11

 

МОВ 3.1

Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма.

5,6,12

 

МОВ 3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки.

4,7

 

МОВ 3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання.

8

 

 

docx
Додано
13 березня 2021
Переглядів
2244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку