Діагностична робота
з української мови у 4 класі
Мовна тема «Дієслово»
А) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що?
Б) називає ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?
В) означає дію предмета і відповідає на питання що робити? що робив? що робить? що буде робити?
А) що робили? що зробили?
Б) що робити? що зробити?
В) що роблять? що зроблять?
А) працює, розмовляє, пише;
Б) працював, розмовляв, писав;
В) працювати, розмовляти, писати.
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом речення.
А) Луг лежить, неначе барвистий килим.
Б) Навкруги розкинулись простори рідної землі.
В) Загуркоче перший весняний грім.
6. Прочитай. Випиши дієслова теперішнього часу. Визнач їх особу та число. Зразок: Цвіте – 3 ос., одн.
У високій траві ростуть лісові дзвіночки. Я дуже люблю ці квіти. Їх ніжний запах приваблює бджілок. Дивишся на них і радієш.
7. Спиши. Встав пропущені букви.
Нос..мо, плач..мо, чека..мо, колиш..ш, каж..ш, твор..мо, хвал..шся, рост..мо, мерзн..ш, біга..те.
8. Прочитай текст. Спиши та встав пропущені дієслова. Добери заголовок.
Незабаром _________ весна. Вона ________ у зелене вбрання дерева, кущі, трави. Теплим промінням сонечко ________ землю. Із вирію _________ птахи. Вони ________ веселі пісні. Люди будуть _________ на городах, полях, у садах.