Діагностична робота
Осіння мандрівка
Прізвище, ім’я учня________________________________________
Дата __________________________________
1.Допоможи Лунтику заповнити таблицю.
|
|
Нежива природа |
Жива природа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
2. Міла розгубилася і просить їй допомогти. Вибери правильну відповідь.
А) Дощ, туман, вітер, сніг, хмарність–це опади у природі;
Б) Дощ, туман, вітер, сніг, хмарність – це явища природи;
В) Дощ, туман, вітер, сніг, хмарність – це зміни у природі.
3. Розподіли рослини за групами.
Дерева |
Кущі |
Трав’янисті рослини рослини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слова для довідки: тополя, кульбаба,конвалія, калина,ліщина, дуб, ялина, кропива, смородина.
4. Баба Капа дуже хоче знати, які рослини є дикорослими, а які культурними. Підкресли назви дикорослих рослин червоним, а культурних – зеленим кольором.
|
Яблуня, помідор, дзвіночки, ромашки, сосна, огірки,
смородина, ожина, береза, пшениця, калина, виноград, кропива, суниці, картопля
4.Запиши, які ти знаєш гриби:
Їстівні – _________________________________________.
Отруйні –___________________________________________.
5.Розглянь малюнок, допиши схему « Органи рослини».
|
________________________.
________________________.
________________________.
________________________.
________________________.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги