Діагностична робота «Рослини» 3 клас
Прізвище, ім’я__________________________________ Дата ________
А кущами Б деревами В трав’янистими рослинами
А спадкову інформацію Б енергію В воду, мінеральні речовини
3.Що потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.
4.Закінчи речення.
Рослини, що живуть у воді – це ________________________.
Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це _________________.
5.Упізнай і дай назву частині рослини.
Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - _____________________.
Восени вони змінюють забарвлення і опадають - __________________.
6.Закресли у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.
Береза, дуб, ялина, калина, липа, сосна.● ● трав’янисті рослини
Малина, ліщина, ромашка, шипшина, аґрус.● ● дерева
Фіалка, конвалія, чорнобривці, пролісок, дуб.● ● кущі
7.Доповни речення потрібними словами.
У процесі живлення рослина поглинає ______________,
а виділяє __________________.
8.Прочитай. Знайди та обведи в дужках потрібне слово.
Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).
9. Опиши середовище існування дуба.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Я оцінюю свою роботу над завданнями (зафарбуй відповідне віконечко):
Мені все вдалося |
Мені ще потрібно тренуватися |
Мені ще варто попрацювати |