Діагностична робота з ЯДС у 3 класі № 3 Тема «Різноманітність рослин у природі. Гриби.»

Про матеріал
Діагностична робота з ЯДС у 3 класі № 3 Тема «Різноманітність рослин у природі. Гриби.»до підручника І. Андрусенко
Перегляд файлу

Діагностична робота № 3

Тема «Різноманітність рослин у природі. Гриби.»

 

Прізвище _________________________________________________________

Варіант 1

  1. Закінчи речення.

Рослини, що живуть у воді - _______________________

Рослини, що живуть на деревах, каменях, стінах старих будівель -  _________

 

  1. Підкресли в кожному рядку «зайве» слово.

Опеньок, мухомор, лисички, підберезник.

Бліда поганка, хибна лисичка,трюфель, сатанинський гриб.   

  

  1. Впізнай  рослину

Кущ, іноді деревце до 5 м заввишки. Листки  зубчасті, зісподу пухнасті. Квітки білі, зібрані в зонтики.  Плоди яскраво-червоні   ягоди. Смак терпкувато-кислий. Ягоди застосовують як ліки при простудному кашлі. _______________

Дерево з кремезним стовбуром і міцними розгалуженими гілками, густою крону. Має  плоске широке листя, що тримається на дереві до першого снігу. Тривалість його життя може досягати до 500 років. ___________________

 

  1. Запиши відповіді: так чи ні.

Гриби належать до рослин                                                      ________

Грибниця знаходяться у ґрунті                                                ________

Грибниця іноді  живе сотні років                                            ________

Гриби виростають коли сухо і тепло                                      ________

 

  1. Допиши потрібні слова.

Квіткові рослини виростають із __________________, що дозріває у ___________________, який утворюється з ______________. Рослини живляться за допомогою ______________, який всмоктує із ________________ воду та ________________________ і по ____________ передає їх до усіх органів.

 

  1. Обведи потрібне слово, непотрібне закресли.

Папороті (однорічні, багаторічні)  (хвойні, трав’янисті) рослини. Ростуть у (сухих, вологих)    місцях. Папороті мають (корені, листки,квіти, плоди), але не мають (коренів, листків,квітів, плодів). Розмножуються (плодами, спорами), які утворюються  знизу на (гілках, листках).

 

Діагностична робота № 3

Тема «Різноманітність рослин у природі. Гриби.»

 

Прізвище _________________________________________________________

Варіант 2

  1. Закінчи речення.

Рослини, що мають усі органи, крім квітів і плодів - _______________

Рослини, що ростуть у вологих і затінених місцях -_________________

 

  1. Підкресли в кожному рядку «зайве» слово.

Рижик, бліда поганка, білий гриб, підосичник.

Мухомор, несправжні опеньки, польський гриб, жовчний гриб.

 

  1. Впізнай  рослину

Дерево з округлою кроною. Листя   великі, крислаті. Квіти білі та рожеві зібрані у свічки. Плоди їжачки, усередині яких ховаються блискучі коричневі кульки. _________________

Трав’яниста багаторічна рослина.  Листки широкі, темно-зелені, блискучі. Квітки дрібні, білі, дзвоникоподібні, з сильним витонченим запахом. Квітне у середині травня. ________________________________

 

  1. Запиши відповіді: так чи ні.

Спори дають розвиток новим грибам                                  ________

У світі майже 2 мільйони видів грибів                                 ________

Спори  грибів утворюються у ґрунті                                    ________

Гриби живуть, навіть, у організмі людини                          ________

 

  1. Допиши потрібні слова.

Квіткові рослини – це дерева, ___________________ і __________________ рослини.  Вони мають такі органи: _______________, стебло, _______________, квіти і плоди з _______________. Рослини вбирають через листя _____________________________  і  виділяють ____________________.

 

  1. Обведи потрібне слово, непотрібне закресли.

До хвойних рослин відносяться (ялина, дуб, смерека, яблуня, сосна, верба). Хвойні рослини мають усі органи, крім (коренів, квітів, листків, плодів). Замість (гілок, листків) хвойні дерева мають (хвоїнки, шишки). Взимку голки (опадають, не опадають). Такі рослини називаються (вічно молодими, вічнозеленими).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
9510
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку