Діагностична робота з курсу ЯДС 3 клас

Про матеріал
Діагностична робота з курсу ЯДС 3 клас. Підручник Н.Бібік, Г. Бондарчук. Робота за темами: "Природа- частина навколишнього середовища", "Тіла навколо нас", "Вода", "Повітря", "Гірські породи. Корисні копалини", "Ґрунт".
Перегляд файлу

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 2

І варіант

  1. Поклади шлях в лабірінті. Вибирай об’єкти живої природи.

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши, у яких станах можуть перебувати речовини
  1. ____________________________ ,          2. _______________________________,

                     3. _____________________________________

3. Запиши, із чого складаються ці тіла.

 

 

 

 

 

 

 

  1. З’єднай твердження.

                          При нагріванні вода                                          охолоджується

                     При охолодження вода                                          розширюється

          Вода, ніж суходіл повільніше                                              нагрівається

                   Суходіл, ніж вода швидше                                          стискається

 

  1. Розглянь схему. Поясни, що означає кожна цифра в цій схемі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що демонструє ця схема? _______________________________________________

  1. Закінчи речення.

Повітряна оболонка, яка оточує планету Земля - це   __________________________

Рух повітря - це  ___________________

Газ, який рослини використовують для живлення  - це  _______________________

  1. Розглянь світлини. Яку властивість повітря вони демонструють?

Повітря _______________________________________________

 

 

 

 

 

      

  1. Познач де спати тепліше? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши відомі тобі корисні копалини.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10 . Заповни таблицю.

Назва корисної копалини

 

Стан

 

Колір

 

Запах

 

Крихкість

 

Розчинність у воді

 

Плавучість

 

11. Познач правильні твердження.

 

У кар’єрах добувають природний газ .                                          

 

Родовище – це місце, де жили твої предки.

 

Корисні копалини шукають геологи.

 

Нафта, торф  і кам’яне вугілля – це енергоносії.                                     

 

Для добування нафти використовують бурові установки.           

 

 

 

 

 

12. Підкресли складники ґрунту.

 Вода,  мінеральні солі,  скло,  перегній,  глина,   тирса,   пісок,  залізна руда.

 

13. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.

Чим більше в ґрунті перегною, тим ґрунт світліше.

 

______________________________________________________________________________

Ґрунт, у якому мало перегною, називають чорноземом.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

У чорноземі рослини дають низький урожай.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

14. Познач , якою дорогою  зручніше гуляти після дощу?

Чому? _____________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

 Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.

 Мені було дуже важко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________

Діагностична робота з курсу ЯДС № 2

ІІ варіант

  1. Поклади шлях в лабірінті. Вибирай рукотворні об’єкти.

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши, у яких станах можуть перебувати речовини
  1. ____________________________ ,          2. _______________________________,

                     3. _____________________________________

3. Запиши, із чого складаються ці тіла.

 

 

 

 

 

 

 

  1. З’єднай твердження.

             Охолодження водяної пари                                         випаровування

                               Нагрівання води                                         плавлення

         Нагрівання води в твердому стані                                         замерзання

Охолодження води нижче за 0 градусів                                         конденсація

 

  1. Розглянь схему. Поясни, що означає кожна цифра в цій схемі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що демонструє ця схема? _______________________________________________

  1. Закінчи речення.

Газоподібне тіло, що складається із суміші газів  -  це_____________________

Природні тіла, які знаходяться в глибинах  землі  -   це____________________

Газ, який необхідний для дихання тваринам та людям   - це________________

  1. Розглянь світлини. Яку властивість повітря вони демонструють?

Повітря _______________________________________________

 

 

 

 

 

      

  1. Який кіт більше любить тепло? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши відомі тобі корисні копалини.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10 . Заповни таблицю.

Назва корисної копалини

 

Стан

 

Колір

 

Запах

 

Крихкість

 

Розчинність у воді

 

Плавучість

 

 

11. Познач правильні твердження.

 

 

 

 

Корисні копалини бувають твердими, рідкими  і газоподібними.

 

Крейда і графіт – це паливо.                                                                    

 

У Кривому Розі видобувають кам’яне вугілля.

 

Для добування золотої руди використовують бурові установки.       

 

Люди використовують руду, щоб виробляти метал.           

 

 

 

12. Підкресли складники ґрунту.

 Скло,  мінеральні солі,  вода,  галька,  глина,   тирса,   пісок,  перегній.

13. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.

Чим менше в ґрунті перегною, тим ґрунт темніше.

 

______________________________________________________________________________

Ґрунт, у якому багато перегною, називають не родючим.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

У чорноземі рослини дають поганий урожай.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

14. Прочитай  природознавчу задачу:

Одного осіннього дня родина  Петренків вирішила зібрати в саду опале з дерев листя, а  потім його позбутися.

Запропонуй родині   такий спосіб вирішення проблеми, щоб  не зруйнувати  ґрунт в саду, але підвищити його родючість.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Самооцінка

 Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання № __________________________________

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

 Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників.

 Мені було дуже важко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Волошинова Ірина Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
14935
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку