Діагностична робота за І семестр

Про матеріал
Комплексна діагностична робота, містить оцінювання за трьома групами результатів, а також ключ до завдань.
Перегляд файлу

Семестровий контроль

І-варіант

ГР-2 (працює з текстом)

В поданому тексті знайти і підкреслити 12 помилок (орфографічних і пунктуаційних), відредагований текст записати. Кожна знайдена і виправлена помилка оцінюється в 1 бал.                            12 б.

Доброго дня! Добродій а не скажете яка година? Запитав продавець солодощів на ярмарці в покупця. Він подивився на годиник і відповів За шіснадцять пята. Після цього покупець пішов в іншу ятку і купив собі чізкейк і капучіно.

ГР-3 (письмо взаємодія)

Скласти і записати твір-роздум (6-8 речень) на одну із поданих тем, із використанням двох видів фразеологізмів (фразеологізми, прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вислови). Якщо здобувач освіти дотримався структури твору (6-8 речень; теза-аргумент-приклад-висновок),тоді здобуває 8 балів, застосував два різновиди фразеологізмів-4 бали.

Тема №1: « Що мене робить щасливим…»

Тема №2: «Роби добро і воно сторицею вернеться»                                                               12 б.

 

ГР-3 (досліджує мовлення)

Вибрати правильний варіант написання слова.                                                                        

 

  1. тирамісу|тірамісу
  2. каньйон|канйон
  3. манік’юр|манікюр
  4. Рига- пам’ятка (чия?)……………… (утвори прикметник)
  5. Чашоподібний|чашеподібний
  6. Міні-твір|мінітвір.
  7. Гідромасаж|гідро-масаж
  8. Піар-кампанія|піаркампанія
  9. Євшан-зілля|євшан зілля
  10. Пів’яблука|пів яблука
  11. Півоберт| пів оберт
  12. Цукерки «Зоряне сяйво»|цукерки Зоряне сяйво.                                                            12 б.

 

 

 

Ключ

 

ГР-2 (працює з текстом)

«Добрий день! Добродію, а не скажете котра година?»- запитав продавець солодощів на ярмарку в покупця. Він подивився на годинник і відповів: «За шістнадцять пята». Після цього покупець пішов в іншу ятку і купив собі чизкейк і капучино.

 

ГР-3 (досліджує мовлення)

Вибрати правильний варіант написання слова.                                                                        

 

  1. Тирамісу|тірамісу
  2. Каньйон|канйон
  3. Манік’юр|манікюр
  4. Рига-  (чия?) Ризька пам’ятка (утвори прикметник)
  5. Чашоподібний|чашеподібний
  6. Міні-твір|мінітвір.
  7. Гідромасаж|гідро-масаж
  8. Піар-кампанія|піаркампанія
  9. Євшан-зілля|євшан зілля
  10. Пів’яблука|пів яблука
  11. Півоберт| пів оберт

12 Цукерки «Зоряне сяйво»|цукерки Зоряне сяйво.                                                           

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Козак Оксана
Додано
18 грудня 2024
Переглядів
1932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку