Семестровий контроль
І-варіант
ГР-2 (працює з текстом)
В поданому тексті знайти і підкреслити 12 помилок (орфографічних і пунктуаційних), відредагований текст записати. Кожна знайдена і виправлена помилка оцінюється в 1 бал. 12 б.
Доброго дня! Добродій а не скажете яка година? Запитав продавець солодощів на ярмарці в покупця. Він подивився на годиник і відповів За шіснадцять пята. Після цього покупець пішов в іншу ятку і купив собі чізкейк і капучіно.
ГР-3 (письмо взаємодія)
Скласти і записати твір-роздум (6-8 речень) на одну із поданих тем, із використанням двох видів фразеологізмів (фразеологізми, прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вислови). Якщо здобувач освіти дотримався структури твору (6-8 речень; теза-аргумент-приклад-висновок),тоді здобуває 8 балів, застосував два різновиди фразеологізмів-4 бали.
Тема №1: « Що мене робить щасливим…»
Тема №2: «Роби добро і воно сторицею вернеться» 12 б.
ГР-3 (досліджує мовлення)
Вибрати правильний варіант написання слова.
Ключ
ГР-2 (працює з текстом)
«Добрий день! Добродію, а не скажете котра година?»- запитав продавець солодощів на ярмарку в покупця. Він подивився на годинник і відповів: «За шістнадцять п’ята». Після цього покупець пішов в іншу ятку і купив собі чизкейк і капучино.
ГР-3 (досліджує мовлення)
Вибрати правильний варіант написання слова.
12 Цукерки «Зоряне сяйво»|цукерки Зоряне сяйво.