Діагностична робота за розділами: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».

Про матеріал
Мета: перевірка знань, набутих учнями під час вивчення розділів: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».
Перегляд файлу

Діагностична робота за розділами:

«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».

Мета: перевірка знань, набутих учнями під час вивчення розділів: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».

І варіант

1-14 запитання (кожна правильна відповідь по 0,5 б.)

1. Що відносять до художньої літератури?

а) сукупність писаних і друкованих творів, які містять інформацію з різних сфер людської діяльності та мають суспільне значення;

б) казки, легенди, поезії, оповідання, байки тощо;

в) наукова, довідкова, навчальна література.

2. «Зайвий» елемент у будові народної казки:

 а) зачин;

б) структура;

в) основна частина;

г) кінцівка.

3. Найпершими з'явилися казки:

а) чарівні;

б) соціально-побутові;

в) про тварин.

4. Назва збірки індійських народних казок "Панчатантра" у перекладі означає:

а) «П'ять кошиків мудрості»;

б) «Гранатовий будиночок»;

в) "Казки для дітей і родини".

5. Японського Хлопчика-Мізинчика звали…

а) Малян;

б) Чандарава;

в) Іссумбосі;

г) Синдбад.

6. Брати Грімм записували народні казки для того, щоб ...

а) скласти казки для власних дітей;

б) розважати і повчати дітей;

в) зберегти німецькі народні казки.

7. Що таке мандрівний сюжет?

а) Протиставлення;

б) Факти біографії письменника;

в) Наявність у різних народів казок з подібними сюжетами;

г) Перегляд сторінок казки.

8. Чому шакал був синього кольору?

а) впав у бочку із фарбою;

б) мав від природи шерсть синього кольору;

в) був посланим Богом,і тому мав такий колір.

9. У нагороду за свою доброту і працю пасербиця отримала

а) Горщик із золотом;

б) Золоту монету;

в) Золотий дощ.

10. «Залишайся в мене, і якщо добре впораєшся з

хатньою роботою, то й тобі добре буде», - мовила (хто?)...

а) мачуха;

б) пані Метелиця;

в) рідна дочка.

11. З чого зробив собі меч Іссумбосі?

а) із зубочистки;

б) із голки;

в) із шпильки.

12. Що включає в себе національна література?

а) сукупність художніх текстів якоїсь країни, її народу;

б) сукупність художніх текстів, створених різними мовами у різних країнах представниками різних націй у різні історичні періоди;

в) сукупність художніх текстів, створених на одному географічному континенті.

13. Звірі покарали Чандараву за те, що:

а) він обманув їх, змусив боятися і принизливо служити йому;

б) Колір його хутра був ненатуральний і дратував звірів;

в) він вигнав своїх родичів-шакалів з лісу.

14. Поміщик вимагав, щоб Малян:

а) малював лише його забаганки;

б) більше малював для селян;

в) вдосконалював свою майстерність.

15-16 запитання (правильно виконане кожне завдання по 1 б.)

15. Знайдіть відповідність (з’єднайте лініями назву казки та якому народові вона належить):

Японська народна казка         «Фарбований шакал»

Китайська народна казка       «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»

Арабська народна казка         «Пані Метелиця»

Індійська народна казка        «Подорожі Синдбада-мореплавця»

Німецька народна казка         «Пензлик Маляна»

16.  Напишіть, які риси вдачі схвалюються у казці «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»?

17.  (3б.) Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:

Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота за розділами:

«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».

ІІ варіант

1-14 запитання (кожна правильна відповідь по 0,5 б.)

1. Що включає в себе зарубіжна література?

а) сукупність художніх текстів якоїсь країни, її народу;

б) сукупність художніх текстів, створених різними мовами у різних країнах представниками різних націй у різні історичні періоди;

в) сукупність художніх текстів, створених на одному географічному континенті.

2. Оберіть синонім до слова фольклор:

а) народні знання;

б) усна народна творчість;

в) наукові знання.

3. Оберіть рядок, у якому правильно названі різновиди народних казок.

а) міфологічні, про тварин, чарівні;

б) про тварин, чарівні, соціально-побутові;

в) чарівні, героїчні, про тварин.

4. Скільки всього подорожей здійснив Синдбад-мореплавець?

А) 3;

Б) 7;

В) 9.

5. Пані Метелиця була:

а) молодою й гарною;

б) старою з великими руками;

в) старою з великими зубами.

6. Збірка німецьких народних казок братів Грімм має назву:

а) "Казки для дітей і родини";

б) "Лісові мешканці";

в) "Тисяча і одна ніч".

7. Казки народів світу вчать нас бути ...

а) добрими, розумними, працьовитими, милосердними;

б) кмітливими, нетерплячими, байдужими;

в) добрими, неуважними, дбайливими.

8. Три частини казки - це.. (оберіть декілька відповідей)

а) Вступна частина;

б) Кінцівка;

в) Передостання частина;

г) Основна частина;

д) Зачин. 

9. Відомими збирачами фольклору були …

а) Чандарава;

б) Момотаро;

в) Пані Метелиця;

г) брати Грімм.

10. «- Ку-ку-рі-ку, дівчина йде!

Багато золота в хату несе!» - заспівав півень про ...

а) Пасербицю;

б) рідну дочку;

в) пані Метелицю.

11. Фольклорні казки спочатку існували в …

а) усній формі;

б) писемній формі;

в) друкованій.

12. У чані,  в який стрибнув Чандарава, виявилися:

а) виноградний сік;

б) синя фарба;

в) оливкова олія.

13. Звідки у Маляна взявся чарівний пензлик?

А) знайшов його на вулиці;

Б) отримав у спадок;

В) уві сні подарував пензлик сивий дідусь.

14. Кому казки про Синдбада розповідала Шахразада?

А) Своєму синові;

Б) Своєму батькові;

В) Царю Шахріяру.

15-16 запитання (правильно виконане кожне завдання по 1 б.)

15. Знайдіть відповідність (з’єднайте лініями назву казки з героями, які є у цих казках):

 «Фарбований шакал»                                        чоловік, жінка, вельможа, оні   

 «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»               Собаки, леви, тигри, пантери

 «Пензлик Маляна»                                            мачуха, яблуня, півень, хліб

 «Подорожі Синдбада-мореплавця»                 учитель, поміщик, імператор, селяни

«Пані Метелиця»                                                капітан, карлики, велетень

16. Наводячі приклади з тексту,  напишіть характеристику образу Падчерки, з казки «Пані Метелиця».

17.  (3б.) Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:

Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ___________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Туз Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Банашко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
4175
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку