Позакласне читання Г. К. Андерсен « Непохитний олов’яний солдатик»

Про матеріал
Позакласне читання Г. К. Андерсен « Непохитний олов’яний солдатик» Мета роботи розкрити гуманістичний зміст казки, моральні цінності, втілені в ній,характеризувати героїв та світ людей у казці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позакласне читання Г. К. Андерсен « Непохитний олов’яний солдатик» Г. К. Андерсен 02.04.1805 - 04.08. 1875

Номер слайду 2

«Казки самі приходять до мене. Їх нашіптують мені дерева, вони вриваються з вітром». Г. К. Андерсен

Номер слайду 3

Мета: розкрити гуманістичний зміст казки, мо-ральні цінності, втілені в ній,сха-рактеризувати героїв та світ людей у казці.

Номер слайду 4

Тема казки – розповідь про історію трагічного кохання непохитного олов’яного солдатика і балерини.Ідея – 1) добро перемогає зло, бо заздрісного гнома ніхто не поважає і не пам’ятає, а серце і троянда залишилися символом кохання і краси; 2) утвердження сили кохання й відданості, бо справжні почуття не піддаються дії злих гномів, а кохання – вічне. Головна думка – людина не повинна втрачати мужності і сміливості заради досягнення свого щастя. Щастя може бути скороминущим, як у солдатика, але він сміливо витримав усі випробування долі і мужньо впорався з усіма перешкодами.

Номер слайду 5

Герої твору Символи твору серце , троянда Олов’яний солдатик Балерина

Номер слайду 6

Непохитність – стійкість, непорушність, впевненість, нездоланність, іцність, твердість, незмінність, незламність.

Номер слайду 7

Вікторина «Чи уважний ти читач?»1. Що подарували хлопчику на День народження? 2. Скільки олов’яних солдатиків жило в коробці?3. Чим відрізнявся двадцять п’ятий солдатик від своїх братів? 4. Чому автор називає солдатиків «рідними братиками»?5. Яка іграшка найбільше впала в око олов’яному солдатику? 6. Про що подумав солдатик, побачивши балерину?7. Хто вискочив із табакерки? 8. Як відреагував солдатик на погрози гнома?9. Куди вранці діти поставили героя?10. Що ж сталося з ним на вікні?

Номер слайду 8

11. Хто шукав іграшку на бруківці?12. Чому солдатик не закричав «Я тут!»? 13 Що зробили хлопці, знайшовши іграшку?14. Хто підстерігав солдатика під мостом? 15. Яка небезпека чекала героя попереду?16. Як поводився солдатик, коли човен почав тонути?17. Що сталося з героєм далі? 18. Куди потрапив солдатик після звільнення з риб’ячого живота?19. Як закінчилась казка?20. Які ваші враження від закінчення цієї історії?)

Номер слайду 9

Проблемне запитання. Чи перемогло добро в казці «Непохитний олов’яний солдатик»?

Номер слайду 10

«Кошик». Як завжди, ми беремо з уроку певний багаж знань.– Що після сьогоднішнього уроку ми покладемо собі у кошик, а що – викинемо на смітник? Егоїзм, любов, доброта, корисливість, жертовність, жорстокість, мужність, стійкість, бездушність, лінощі, справедливість, милосердя, відданість.

Номер слайду 11

Висновок: Отже, солдатик і балерина обоє були непохитними, мовчазними, були здатні на високе почуття кохання. У всіх випробуваннях він ні в чому не зраджує собі: він тримається стійко, як годиться справжньому солдатові.

pptx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку