Діагностична робота за темою «Числівник». 3 клас. За підручником І.Большакової, М. Пристінської та типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна
Учня/учениці ____________класу ________________________/дата/
Двадцять чотири, сьомий, десять, сто вісімдесят, дев’яносто, шостий, десятий, четвертий, десять.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стоїть при дорозі на одній нозі. Хто її зрушить - плакати мусить. |
|
Має сім шкір, витискає сльози всім. |
|
В одній скрині сімсот козаків. |
|
10 зошитів_______________________________________________________________
20 бананів________________________________________________________________
90 кілометрів_____________________________________________________________
Мене звати _________________________. Я ______________ ________ класу.
Мені ________________ років. Я прокидаюся о _________________ годині.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
30-10=20__________________________________________________________________
17+13=30__________________________________________________________________
Оціни свою роботу
Бланк оцінювання
Індекс результату |
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівень виконання |
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно, сприймає та використовує інформацію |
|
|
МОВ 3.1 |
Створює письмові висловлювання. Дотримується культури оформлення робіт, загальних правил письма. |
5 |
|
МОВ 3.3 |
Аналізує та редагує власне писемне висловлювання. |
3-5 |
|
МОВ 4.1 |
Розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; правильно вимовляє і записує числівники; правильно читає числові вирази. |
1-6 |
|