Діагностична робота за темою" Речення"

Про матеріал
Матеріал підібрано з метою перевірки знань за темою РЕЧЕННЯ: за метою висловлювання, поширені-непоширені, звертання та розділові знаки при звертанні, розвиток мовлення
Перегляд файлу

Діагностична  робота за темою « Речення. Звертання»  від «____»   __________2020р

Учня( учениці)______________________________________________________________

2 варіант

1.Граматичною основою речення є :

А) головні та другорядні члени речення

Б) словосполучення

В) підмет та присудок

2. Визнач  вид речення за метою висловлювання:

Яким чином риби у зграї розмовляють одна з одною?

А) спонукальне

Б) питальне

В) розповідне

3. Перебудуй речення так, щоб звертання виділялося однією  комою

Діти люблять і оберігають природу рідного краю.

______________________________________________________________________________

4. Перетвори це речення на поширене

Прийшла осінь.

______________________________________________________________________________

5.  Утвори речення з окремих слів. Підкресли граматичну основу.

Озері, золоті, плавають, хмаринки, грайливому.

______________________________________________________________________________

6. Прочитай. Розмісти частини тексту правильно.

___  (С,с)ови – це нічні хижаки.

___  (Я,я)кий цікавий птах(.?!) ( Г,г)олова велика, ніс гачком, сиві вуса й чорна борода. (Н,н)іби дід-лісовик. (Т,т)акий серйозний і поважний.

___   (С,с)ови мають велику голову, вкриту густим пір’ям, великі очі. (В,в)они мають тонкий слух і чудово бачать вдень і вночі. (Г,г)нізд ці птахи не будують. (Ж,ж)ивляться сови дрібними тваринами.

7. Добери заголовок . Вибери правильний варіант написання . Спиши текст.

                                                         _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. У виділених реченнях визнач граматичну основу.

9. Напиши другові смс , використовуючи звертання, спонукальні, питальні, розповідні речення.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Дуже легка

легка

Були труднощі

важка

Ця робота була для мене

 

 

 

 

 

 

Аналіз учнівської діагностичної роботи з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Результат

МОВ

Номер завдання

Рівні

(В.Д.С.П)

Взаємодіє з іншими усно

МОВ1

 

 

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст, отримані знання

МОВ2

6,1,2,3

 

Створює письмові висловлювання

МОВ3.1

4,9

 

Взаємодіє письмово в онлайн просторі

МОВ3.2

9

 

Знаходить і виправляє орфографічні , синтасичі помилки

МОВ3.3

6

 

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

МОВ3.4

3,4,5,9

 

Досліджує власне індивідуальне мовлення

МОВ4

9

 

 

docx
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
4006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку