Діагностична робота за темою « Речення. Звертання» від «____» __________2020р
Учня( учениці)______________________________________________________________
2 варіант
1.Граматичною основою речення є :
А) головні та другорядні члени речення
Б) словосполучення
В) підмет та присудок
2. Визнач вид речення за метою висловлювання:
Яким чином риби у зграї розмовляють одна з одною?
А) спонукальне
Б) питальне
В) розповідне
3. Перебудуй речення так, щоб звертання виділялося однією комою
Діти люблять і оберігають природу рідного краю.
______________________________________________________________________________
4. Перетвори це речення на поширене
Прийшла осінь.
______________________________________________________________________________
5. Утвори речення з окремих слів. Підкресли граматичну основу.
Озері, золоті, плавають, хмаринки, грайливому.
______________________________________________________________________________
6. Прочитай. Розмісти частини тексту правильно.
___ (С,с)ови – це нічні хижаки.
___ (Я,я)кий цікавий птах(.?!) ( Г,г)олова велика, ніс гачком, сиві вуса й чорна борода. (Н,н)іби дід-лісовик. (Т,т)акий серйозний і поважний.
___ (С,с)ови мають велику голову, вкриту густим пір’ям, великі очі. (В,в)они мають тонкий слух і чудово бачать вдень і вночі. (Г,г)нізд ці птахи не будують. (Ж,ж)ивляться сови дрібними тваринами.
7. Добери заголовок . Вибери правильний варіант написання . Спиши текст.
_____________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. У виділених реченнях визнач граматичну основу.
9. Напиши другові смс , використовуючи звертання, спонукальні, питальні, розповідні речення.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Дуже легка |
легка |
Були труднощі |
важка |
Ця робота була для мене |
|
|
|
|
Аналіз учнівської діагностичної роботи з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Результат |
МОВ |
Номер завдання |
Рівні (В.Д.С.П) |
Взаємодіє з іншими усно |
МОВ1 |
|
|
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст, отримані знання |
МОВ2 |
6,1,2,3 |
|
Створює письмові висловлювання |
МОВ3.1 |
4,9 |
|
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
МОВ3.2 |
9 |
|
Знаходить і виправляє орфографічні , синтасичі помилки |
МОВ3.3 |
6 |
|
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
МОВ3.4 |
3,4,5,9 |
|
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
МОВ4 |
9 |
|