Діагностична робота предсталена у двох варіантах, допоможе перевірити навички учнів у розв'язанні задач. Знання таблиці множення і ділення.
Виконала вчитель початкових класів ХЗОШ №164 Заваліпіч К.В.
Діагностична робота з математики ______________________________
Варіант 1
Вирази
7∙9-42:6 = 8∙4+32:9 = 27:9+6∙4 =
Задача1
У їдальні було 40 кг картоплі. Використали 8 кг картоплі. У скільки разів більше картоплі залишилося, ніж використали?
Задача2
З одного дерева зібрали 27кг яблук.А з другого дерева зібрали на 9 кг яблук більше. Всі яблука розсипали в 7 однакових ящиків.Скільки кг яблук в одному такому ящику?
Діагностична робота з математики ______________________________
Варіант 2
Вирази
8∙9-45:5 = 7∙6+32:8 = 24:8+7∙6 =
Задача1
У їдальні було 42 кг картоплі. Використали 7 кг картоплі. У скільки разів більше картоплі залишилося, ніж використали?
Задача2
З одного дерева зібрали 27кг груш.А з другого дерева зібрали на 10 кг груш більше. Всі груші розсипали у 8 однакових ящиків.Скільки кг яблук в одному такому ящику?