Діагностична тестова робота №6 (Числівник. правопис числівників. Скільки? Котрий?)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021) Діагностична тестова робота №6. (Лексична тема. Світ невідомий. Мовна тема. Числівник. правопис числівників. Скільки? Котрий? ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021)

 Діагностична тестова робота №6. (Лексична тема. Світ невідомий. Мовна тема. Числівник. правопис числівників. Скільки? Котрий? ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №6

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає і називає числівники.  (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Розрізняє числівники за запитаннями котрий? скільки?  (“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Розуміє правильний правопис числівників. (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Утворює і записує словосполучення іменників з числівниками. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Складає і записує речення з числівниками на основі математичних виразів, вживаючи прийменники від, до. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Складає і записує  оголошення про подію, яка планується найближчим часом, вживаючи правильний правопис числівників. (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 20-23                Тема 6. Світ невідомий

                                        Діагностична робота №6

  Варіант 1

                    Тема. Числівник. правопис числівників. Скільки? Котрий?

1. Частина мови, яка називє кількість або порядок при лічбі та відповідає на питання скільки? чи котрий? і в речення пов'язується лише з іменниками - це …

А) прикметник

Б) числівник

В) дієслово

 

2.  Вибери рядок, в якому всі числівники відповідають на питання котрий?

А) Один, одинадцять, дев'ятнадцять.

Б) Сьомий, дванадцятий, двадцятий.

В) Сімнадцять, другий, шістнадцять.

 

3. У якому рядку всі числівники записані правильно?

А) шіссот, сімдисєт, п`ядесять.

Б) шістсот, сімдесят, п`ятдесят.

В) шістсот, сімдесять, п`ятдесять.

 

4. Утвори і запиши словосполучення іменників з числівниками, записуючи числівники словами.

11(учень), 16(книжка), 900(гривня), 50(сторінка), 60(роки).

 

5. Склади і запиши речення на основі математичних виразів, вживаючи прийменники від, до .

60 - 11 = 49________________________________________________

50 + 40 = 90________________________________________________

 

6. Склади і запиши оголошення про подію, яка планується найближчим часом у вашому класі чи школі. Числівники запиши “кольоровими словами” (використовуй кольорові олівці,  маркери або фломастери)

 

 

 

 

Тиждень 20-23                Тема 6. Світ невідомий

                                        Діагностична робота №6

  Варіант 2

                    Тема. Числівник. правопис числівників. Скільки? Котрий?

1. Числівники відповідають на питання:

А) хто? що?

Б) скільки? котрий?

В) що робить? що роблять?

 

2.  Вибери рядок, в якому всі числівники відповідають на питання скільки?

А) Один, одинадцять, дев'ятнадцять.

Б) Сьомий, дванадцятий, двадцятий.

В) Сімнадцять, другий, шістнадцять.

 

3. У якому рядку всі числівники записані правильно?

А) п'ядсот, чотернадцять, п'ядесят.

Б) п'ятсот, чотирнадцять, п'ятдесят.

В) п'ятьсот, чотирнацять, п'ятдесять.

 

4. Утвори і запиши словосполучення іменників з числівниками, записуючи числівники словами.

14(олівець), 600(гривня), 11(дитина), 60(сторінка), 50(вікно).

 

5. Склади і запиши речення на основі математичних виразів, вживаючи прийменники від, до .

70 + 5 = 75________________________________________________

60 - 16 = 44________________________________________________

 

6. Склади і запиши оголошення про подію, яка планується найближчим часом у вашому класі чи школі. Числівники запиши “кольоровими словами” (використовуй кольорові олівці,  маркери або фломастери)

docx
Додано
5 січня
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку