З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021)
Діагностична тестова робота №7. (Лексична тема. Як це влаштовано? Мовна тема. Займенник. Особові займенники) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Рівень реалізації навчальної діяльності |
Рівень результату навчання |
розпізнавання об'єкта вивчення → |
“П” - початковий |
репродуктивний → |
“С” - середній |
продуктивний → |
“Д” - достатній |
продуктивно-творчий → |
“В” - високий |
Діагностична робота №7
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знає визначення особових займенників. (“П”) |
|
|
|
|
|
|
2 |
Розрізняє займенники (“П”) |
|
|
|
|
|
|
3 |
З'єднує займенники з їх особами. (“С”) |
|
|
|
|
|
|
4 |
Відмінює особові займенники за запитаннями. (“Д”) |
|
|
|
|
|
|
5 |
Складає і записує речення із займенниками, ставлячи їх у потрібному відмінку. (“Д”) |
|
|
|
|
|
|
6 |
Складає і записує есе з вживанням займенників(“В”) |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 24-27 Тема 7. Як це влаштовано?
Діагностична робота №7
Варіант 1
Тема. Займенник. Особові займенники
1. Частина мови, яка вказує на предмети, їх кількість, ознаки, але не називає їх - це …
А) займенник
Б) іменник
В) числівник
2. Познач рядок, у якому всі слова є займенниками.
А) два, ми, ви, учень
Б) п'ять, він, вона, зірка
В) я, ми, ти, ви, він, вона, воно, вони
3. З'єднай займенники з їх особами.
я, ми ● |
● 2 особа |
ти, ви ● |
● 3 особа |
він, вона, воно, вони ● |
● 1 особа |
4. Провідміняй займенники 2 особи.
Н.в. хто? ____________________
Р.в. кого? ____________________
Д.в. кому? ____________________
З.в. кого?____________________
О.в. ким? ____________________
М.в. на/у кому? ____________________
5. Замість крапок запиши займенник він у потрібному відмінку. Речення запиши, над займенниками напиши відмінок.
У мене є брат. Влітку … жив у бабусі в селі. Там у … було багато друзів. Щоранку … вставав о 7 годині, бабуся готувала … смачний сніданок.
6. Напиши есе на тему “Мій брат” або “Моя сестра”, або “Мій друг”, вживаючи займенники.
Тиждень 24-27 Тема 7. Як це влаштовано?
Діагностична робота №7
Варіант 2
Тема. Займенник. Особові займенники
1. Особові займенники в реченні вживаються замість …
А) дієслів
Б) іменників
В) числівників
2. Познач рядок, у якому всі слова є займенниками.
А) я, ми, ти, ви, він, вона, воно, вони
В) два, ми, ви, учень
3. З'єднай займенники з їх особами.
я, ми ● |
● 2 особа |
він, вона, воно, вони ● |
● 1 особа |
ти, ви ● |
● 3 особа |
4. Провідміняй займенники 1 особи.
Н.в. хто? ____________________
Р.в. кого? ____________________
Д.в. кому? ____________________
З.в. кого?____________________
О.в. ким? ____________________
М.в. на/у кому? ____________________
5. Замість крапок запиши займенник вона у потрібному відмінку. Речення запиши, над займенниками напиши відмінок.
У мене є сестра. Влітку … жила у бабусі в селі. Там у … було багато друзів. Щоранку … вставала о 7 годині, бабуся готувала … смачний сніданок.
6. Напиши есе на тему “Мій брат” або “Моя сестра”, або “Мій друг”, вживаючи займенники.