Діагностична тестова робота №9 (Прислівник. Роль, правопис, творення прислівників)

Про матеріал
З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021) Діагностична тестова робота №9. (Лексична тема. Можливості людини. Мовна тема. Прислівник. Роль, правопис, творення прислівників ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Перегляд файлу

З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 4 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2021)

 Діагностична тестова робота №9. (Лексична тема. Можливості людини. Мовна тема. Прислівник. Роль, правопис, творення прислівників ) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом набутого досвіду навчальної діяльності відповідно до поставлених цілей відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.

 Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.

 За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.

Самоаналіз

Познач V:

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

Рівень реалізації навчальної діяльності

Рівень результату навчання

розпізнавання об'єкта вивчення              

П” - початковий

репродуктивний                                       

С” - середній

продуктивний                                          

Д” - достатній

продуктивно-творчий                             

В” - високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №9

№3/п

завд.

Опис вимог

(конкретизовані навчальні цілі), рівні досягнення учнів

ПІБ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Знає визначення прислівника як незмінної частини мови.  (“П”)

 

 

 

 

 

 

2

Визначає, як пишуться прислівники.(“П”)

 

 

 

 

 

 

3

Визначає рядок, у якому всі слова прислівники. (“С”)

 

 

 

 

 

 

4

Від поданих дієслів і прикметників утворює прислівники. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

5

Додає до прислівників зменшувальні суфікси, добирає прислівники-антоніми. (“Д”)

 

 

 

 

 

 

6

Пише есе, правильно вживаючи прислівники, ставить питання до прислівників. (“В”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 32-33           Тема 9. Можливості людини

                                        Діагностична робота №9

  Варіант 1

            Тема. Прислівник. Роль, правопис, творення прислівників

1. Незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює де, коли, як відбувається дія і відповідає на питання як? коли? де? куди? - це …

А) іменник

Б) прислівник

В) прикметник

 

2.  Прислівники (з)ранку, (з)близька, (що)дня пишуться …

А) разом

Б) окремо

В) через дефіс

 

3. Познач рядок, у якому всі слова  - прислівники.

А) тихенький, добрий, далекий, літній

Б) тихенько, добре, здалеку, влітку

В) тишина, доброта, далина, літо

 

4. Від поданих дієслів утвори прислівники

 Зразок: сміється  - смішно

 Веселиться -  ________________

 Боїться -  ________________

 Святкує -  ________________

 Радіє -  ________________

 

5. Додай до прислівників зменшувальні суфікси. Добери прислівники-антоніми

 Зразок: Тихо - тихенько - голосно

Швидко -  ___________________________-_______________________

Близько -  ___________________________-_______________________

Рівно -  _____________________________-_______________________

 

6. Напиши есе “Де я мрію побувати влітку”. Вживай якомога більше прислівників. Над прислівниками напиши питання.

 

 

ʼТиждень 32-33           Тема 9. Можливості людини

                                        Діагностична робота №9

  Варіант 2

            Тема. Прислівник. Роль, правопис, творення прислівників

1. Незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює де, коли, як відбувається дія і відповідає на питання як? коли? де? куди? - це …

А) іменник

Б) прикметник

В) прислівник

 

2.  Прислівники (в)ранці, (в)день, (в)літку пишуться …

А) разом

Б) окремо

В) через дефіс

 

3. Познач рядок, у якому всі слова  - прислівники.

А) ніч, голос, зима, бік

Б) щоночі, голосно, взимку, збоку

В) нічний, голосний, зимова, бічний

 

4. Від поданих прикметників утвори прислівники.

 Зразок: далекий  - далеко

 Цікавий -  ________________

 Свіжий -  ________________

 Сумний -  ________________

 Високий -  ________________

 

5. Додай до прислівників зменшувальні суфікси. Добери прислівники-антоніми

 Зразок: Тихо - тихенько - голосно

Темно -  ___________________________-_______________________

Близько -  __________________________-_______________________

Гарно -  ___________________________-_______________________

 

6. Напиши есе “Де я мрію побувати влітку”. Вживай якомога більше прислівників. Над прислівниками напиши питання.

 

docx
Додано
2 березня
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку