ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ МАТЕМАТИКА 3 КЛАС ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Про матеріал
ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ МАТЕМАТИКА 3 КЛАС ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Перегляд файлу

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ

МАТЕМАТИКА 3 КЛАС  ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО

РОЗВИТКУ

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Діагностична робота №1. Нумерація в межах 20.

П І______________________Дата_______________

  1. Розв*язати приклади

14+4=                                

12+3=                                

18-5=                                 

13-2=                                 

  1. Розкласти числа на десятки та одиниці

12, 15, 20,5,7

 

  1. Порівняти (>,<,=)

10…8                   

17…18                           

19…15                  

9…9              

 

  1. Розв*язати задачу.

           У Сашка 14 цукерок, а у Каті на 3 цукерки менше.

          Скільки всього цукерок у  дітей?

  1. Накресли відрізок маючи дві точки.

 

2.Діагностична робота №2. Додавання в межах 20 без  переходу через розряд.

П І_____________________Дата________________

1. Розв*язати приклади

13+4=                                       13+3-4=

17-5=                                        15-2+3=

16+3= 

19+1= 

2. Розв*язати задачу

У Петрика 10 олівців, у Семена на 3 олівця менше. Скільки всього олівців у хлопців?

3.Порівняти (>,<,=)

4+3…10-7                                   

6+2…13-3                                     

14+1…15+1                                

4. Накреслити: прямий, тупий, гострий кути.

 

3.Діагностична робота №3. Віднімання  в межах 20 без  переходу через розряд.

П І__________________Дата________________

  1.  Розв*язати приклади

16-10=                                      18-14+6=

19-9=                                        19-9+5=          

17-12=                                         

20-6=  

    2.Порівняти (>,<,=)

           4+2…10-5                                    6+1…13-0                                    

          10+1…14+1                                                                  

   3.Розв*язати задачу

У Діми було 20 цукерок, у Віки на 3 цукерки менше. Скільки цукерок було у Віки?

   4.Розв*яжи задачу

У грузовому гаражі було 14 машин, у автомобільному гаражі на 10 машин менше. Скільки всього машин було у гаражах?

   5.Накреслити відрізки

      Перший відрізок 3 см., другий відрізок на 5 см більше                             від  першого, третій відрізок на 1 см менше від першого.

4.Діагностична робота №4. Додавання в межах 20 з переходом через розряд.

П І_____________________Дата__________________

1. Розв*язати приклади

14+3=                                       15+4-10=

11+9=                                       12+2-4=

14+6=                                      

17+1=                                     

2.Розв*язати задачу

У Каті було 4 яблука, а у Кіри на 10 яблук більше. Скільки яблук було у Кіри?

3.Розв*яжи задачу

У  саду посадили 10 кущів  роз, а піонів на 2 кущі більше. Скільки всього кущів квітів посадили у садку?

4. Накреслити квадрат зі сторонами 4 см.

 

5. Накреслити трикутник.

 

 

 

 

5.Діагностична робота №5. Віднімання в межах 20 з    переходом через розряд.(частина 1)

П І__________________Дата____________________

  1. Розв*язати приклади

11-3=                                 12-3-4=

12-4=                                 13-10+9=

13-4=                                

11-2+1=                            

2.Розв*язати задачу

Книжку, в якій 21 сторінка, Василько прочитав за 3 дні. Першого дня він прочитав 5 сторінок, другого — 7. Скільки сторінок прочитав Василько третього дня?

3. Порівняй (›,‹,꞊)

13-4…16+2                        

12+2…17-5                        

10-8…18-5                         

15+2…16+4

4.Накреслити тупий і гострий кут. Порівняти їх.

5.Накреслити п*ятикутник, довжина однієї сторони  3 см.

6.Діагностична робота №6. Віднімання в межах 20 з    переходом через розряд.(частина 2)

П І_____________________Дата__________________

  1. Розв*язати приклади

14-4+6=                           14-7+9=

14-10+7=                        

8+5-5=                             

14-6-2=                           

  1. Розв*язати задачу

У третьому класі 16 учнів. До  свята 5 учнів готують танці, 6 учнів співають пісні, а решта учнів учать вірші.Скільки учнів учать вірші?

  1. Порівняй (>,<, =)

17-7…18-2                       12+5…17-1

16-0…15-1                        11+5…16-1

14+2…16-2                        10+6…17-7

13-3…10+1                         11-2…17+3

           4.Накреслити многокутник та позначити його кути і       

          вершини.

 

 

7. Діагностична робота №7.Додавання та віднімання в межах 20 з  переходом через розряд.

ПІ_____________________Дата____________________

  1. Розв*язати приклади

14-5+6=             7+5+6=                                                             

9+2-7=                        

8+5-6=                             

16-7+1=                           

     2.Розв*язати задачу

Біля школи росло 5 каштани. Посадили ще 5 дубки і 3 каштани. Скільки дерев стало біля школи?

      3.Порівняй (>,<, =)

13-4…11-2                      

14-0…1-1                       

17+2…11-2                       

15-3…10+5      

 

         4.Накреслити многокутник за даними точками, позначити кути і вершини.

    8. Діагностична робота №8. Нумерація в межах 100

 П І__________________________Дата____________

1. Розклади числа на десятки і одиниці.

35,56,78,20,100.

Дес.

Один.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     2.Розв*язати задачу

Марійка зірвала 15 слив, а Микола — на 4 сливи менше. Скільки всього слив зірвали діти?

3.Порівняй (>,<, =)

10-5…30-20                      

65-5…75-5                       

98…45                       

38-8…45-5

4.Накреслити квадрат і трикутник та позначити кути і вершини.

      

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Літвінова Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Дюдя Юлія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
Інкл
Додано
3 березня 2021
Переглядів
3197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку