ДІАГНОСТИЧНІ РОБОТИ
МАТЕМАТИКА 3 КЛАС ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО
РОЗВИТКУ
1.Діагностична робота №1. Нумерація в межах 20.
П І______________________Дата_______________
14+4=
12+3=
18-5=
13-2=
12, 15, 20,5,7
10…8
17…18
19…15
9…9
У Сашка 14 цукерок, а у Каті на 3 цукерки менше.
Скільки всього цукерок у дітей?
2.Діагностична робота №2. Додавання в межах 20 без переходу через розряд.
П І_____________________Дата________________
1. Розв*язати приклади
13+4= 13+3-4=
17-5= 15-2+3=
16+3=
19+1=
2. Розв*язати задачу
У Петрика 10 олівців, у Семена на 3 олівця менше. Скільки всього олівців у хлопців?
3.Порівняти (>,<,=)
4+3…10-7
6+2…13-3
14+1…15+1
4. Накреслити: прямий, тупий, гострий кути.
3.Діагностична робота №3. Віднімання в межах 20 без переходу через розряд.
П І__________________Дата________________
16-10= 18-14+6=
19-9= 19-9+5=
17-12=
20-6=
2.Порівняти (>,<,=)
4+2…10-5 6+1…13-0
10+1…14+1
3.Розв*язати задачу
У Діми було 20 цукерок, у Віки на 3 цукерки менше. Скільки цукерок було у Віки?
4.Розв*яжи задачу
У грузовому гаражі було 14 машин, у автомобільному гаражі на 10 машин менше. Скільки всього машин було у гаражах?
5.Накреслити відрізки
Перший відрізок 3 см., другий відрізок на 5 см більше від першого, третій відрізок на 1 см менше від першого.
4.Діагностична робота №4. Додавання в межах 20 з переходом через розряд.
П І_____________________Дата__________________
1. Розв*язати приклади
14+3= 15+4-10=
11+9= 12+2-4=
14+6=
17+1=
2.Розв*язати задачу
У Каті було 4 яблука, а у Кіри на 10 яблук більше. Скільки яблук було у Кіри?
3.Розв*яжи задачу
У саду посадили 10 кущів роз, а піонів на 2 кущі більше. Скільки всього кущів квітів посадили у садку?
4. Накреслити квадрат зі сторонами 4 см.
5. Накреслити трикутник.
5.Діагностична робота №5. Віднімання в межах 20 з переходом через розряд.(частина 1)
П І__________________Дата____________________
11-3= 12-3-4=
12-4= 13-10+9=
13-4=
11-2+1=
2.Розв*язати задачу
Книжку, в якій 21 сторінка, Василько прочитав за 3 дні. Першого дня він прочитав 5 сторінок, другого — 7. Скільки сторінок прочитав Василько третього дня?
3. Порівняй (›,‹,꞊)
13-4…16+2
12+2…17-5
10-8…18-5
15+2…16+4
4.Накреслити тупий і гострий кут. Порівняти їх.
5.Накреслити п*ятикутник, довжина однієї сторони 3 см.
6.Діагностична робота №6. Віднімання в межах 20 з переходом через розряд.(частина 2)
П І_____________________Дата__________________
14-4+6= 14-7+9=
14-10+7=
8+5-5=
14-6-2=
У третьому класі 16 учнів. До свята 5 учнів готують танці, 6 учнів співають пісні, а решта учнів учать вірші.Скільки учнів учать вірші?
17-7…18-2 12+5…17-1
16-0…15-1 11+5…16-1
14+2…16-2 10+6…17-7
13-3…10+1 11-2…17+3
4.Накреслити многокутник та позначити його кути і
вершини.
7. Діагностична робота №7.Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд.
ПІ_____________________Дата____________________
14-5+6= 7+5+6=
9+2-7=
8+5-6=
16-7+1=
2.Розв*язати задачу
Біля школи росло 5 каштани. Посадили ще 5 дубки і 3 каштани. Скільки дерев стало біля школи?
3.Порівняй (>,<, =)
13-4…11-2
14-0…1-1
17+2…11-2
15-3…10+5
4.Накреслити многокутник за даними точками, позначити кути і вершини.
8. Діагностична робота №8. Нумерація в межах 100
П І__________________________Дата____________
1. Розклади числа на десятки і одиниці.
35,56,78,20,100.
Дес. |
Один. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Розв*язати задачу
Марійка зірвала 15 слив, а Микола — на 4 сливи менше. Скільки всього слив зірвали діти?
3.Порівняй (>,<, =)
10-5…30-20
65-5…75-5
98…45
38-8…45-5
4.Накреслити квадрат і трикутник та позначити кути і вершини.