НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Діагностичні роботи
ЗА МОДЕЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ «ХІМІЯ 7-9 КЛАСИ» для закладів загальної середньої освіти (авт..Григорович О.В.)
Підручник: Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Мідак Лілія . – Тернопіль: «Астон», 2024.
Підготувала Денисюк Юлія Іванівна
Компетентнісний потенціал курсу «Хімія. 7–9 класи»
Ключові компетентності |
Уміння та ставлення в курсі хімії |
Вільне володіння державною мовою |
Уміння:
та технічного змісту щодо тем, які потребують пошуку додаткової інформації під час виконання проєктів дослідницького характеру;
|
|
Ставлення: – повага до державної мови, усвідомлення її значення для здійснення різних видів комунікації. |
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами |
Уміння:
Ставлення:
у природничій галузі для зарубіжної спільноти іноземними мовами. |
Математична компетентність |
Уміння: – оперувати математичними поняттями і величинами під час характеристики природних об’єктів, явищ і технологічних процесів; |
|
Ставлення:
|
Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій |
Уміння:
Ставлення:
|
Інноваційність |
Уміння: – описувати тенденції розвитку природничих наук, техніки і технологій; |
|
Ставлення:
|
Екологічна компетентність |
Уміння:
Ставлення:
|
|
|
Інформаційно- комунікаційна компетентність |
Уміння:
Ставлення:
однокласників / однокласниць. |
Навчання впродовж життя |
Уміння:
Ставлення:
|
Громадянські та соціальні компетентності |
Уміння:
|
|
Ставлення:
|
Культурна компетентність |
Уміння: – застосовувати досягнення природничих наук і технологій, технічних засобів для втілення мистецьких ідей; |
|
Ставлення:
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Уміння:
Ставлення:
конкретних прикладах із використанням результатів власної проєктної діяльності. |
Діагностична робота. Тема 1. Хімія. Перші кроки.
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю (кожне завдання по 0,5 б, разом 3 бали)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Вставити пропущені слова (3бали)
Завдання 8 Встановлення відповідності (3 бали)
8.Виберіть лабораторний посуд і його призначення:
1. |
А. Призначена для демонстрацій реакцій, фільтрування, випарювання |
2. |
Б. Призначена для переливання рідини в посуд |
3. |
В. Призначений для розміщення у ньому пробірок |
4. |
Г. Призначена для здійснення хімічний реакцій у невеликих кількостях |
5. |
Д. Використовують для вимірювання об’єму рідини. |
6. |
Е. Застосовують для випарювання розчинів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 9. Підпишіть складові частини спиртівки (3 бали)
Запишіть правила роботи зі спиртівкою.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка
Діагностична робота. Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук.
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю (кожне завдання по 0,5 б, разом 3 бали)
і походять від їхніх назв: а) єгипетських; б) грецьких; в) латинських; г) українських.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Спробуйте відновити інформацію (3бали)
Символ |
Назва хімічного елементу |
Проста речовина |
О |
|
Кисень |
|
Гідроген |
|
Cu |
|
Мідь |
|
Карбон |
|
Fe |
|
Залізо |
|
Нітроген |
|
Завдання 8 Випишіть окремо формули простих і складних речовин (3 бали)
CaO, Cl2, N2, H2O, Au, HCl.
Прості речовини |
Складні речовини |
|
|
Завдання 9. Вкажіть якісний і кількісний склад таких речовин (3 бали)
Формула речовини |
Якісний склад |
Кількісний склад |
H2O |
|
|
NaCl |
|
|
H2SO4 |
|
|
Запишіть формулу речовини за її вимовою:
Оцінка
Діагностична робота. Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші.
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю (кожне завдання по 0,5 б, разом 3 бали)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Вставити пропущені слова (3бали)
Завдання 8 Встановлення відповідності (3 бали)
8.Виберіть суміш і спосіб її розділення:
1. Суміш спирту і води |
А. Дія магніту |
2. Суміш кухонної солі і води |
Б. Перегонка |
3. Суміш піску і залізних ошурок |
В. Відстоювання |
4. Суміш олії і води |
Г. Випарювання |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
Завдання 9. Спробуйте відновити інформацію (3бали)
Заповніть пропущені клітинки, зробивши відповідні розрахунки.
№ п/п |
Маса компонента 1, г |
Маса компонента 2, г |
Маса суміші, г |
Масова частка компонента 1 в суміші, % |
1 |
12 |
|
65 |
|
2 |
|
95 |
120 |
|
3 |
|
55 |
|
15 |
Оцінка
Діагностична робота. Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища.
Завдання 1- 6 з однією правильною відповіддю (кожне завдання по 0,5 б, разом 3 бали)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Завдання 7 Вставити пропущені слова (3бали)
Завдання 8 Встановлення відповідності (3 бали)
8.Встановіть відповідність між схемою реакції і її типом:
1. MgO + 2HCI →MgCl2 + H2O |
А. Заміщення |
2. 2СаО → 2Са + О2 |
Б. Сполучення |
3. СаО + СО2 → СаСО3 |
В. Обміну |
4. 2Na + 2H2O → 2NaOH + H2↑ |
Г. Розкладу |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
Завдання 9. Спробуйте відновити інформацію (3бали)
Перетворіть схеми реакцій на хімічні рівняння
Аg + Сl2 → АgСl
СuО + Н2 → Сu + Н2O
Mg +Ν2 → Мg3N2
КСlО3 → КСl + О2
Na + H2O → NaOH + H2
B + S → B2S3
Оцінка
На допомогу для учня !!!
Хімічна формула
Масова частка речовини у розчині
Типи хімічних реакцій