Діагностика готовності учнів 4 класу до навчання у середній школі

Про матеріал

Діагностика готовності учнів 4 класу до навчання у середній школ, складається з наступних тестів: 1. Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації Н. Лусканової 2. Методика «Мої думки» 3. Методика «Самооцінка» 4. МЕТОДИКА «АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА» (За Є. Ільїним та П. Ковальовим) 5. Методика «Самодіагностика» 6. Методика «Готовність до середньої школи» та бланку для відповіді учнів

Перегляд файлу

   1. Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації Н. Лусканової

Форма проведення: індивідуальна 1 групова.

Із шестирічками — індивідуальна або в малій групі, Із семилітка­ми —групова, але в групі не більш як 15 осіб (важливо, щоб діти вміли орієнтуватися на аркуші паперу і добре знали числа від 1 до 10).

Час проведення: 10—15 хв.

Інструкція для дітей, «Зараз я вам поставлю кілька запитань про те, як ви почуваєтеся в школі, що вам подобається, а що — ні, На кожне запитання ви можете відповісти: «так» (+) або «ні» (-). В анкеті немає «правильних» і «неправильних» відповідей. Відповідайте так, як є».

Інструкція для психолога. Для проведення групового анкетування необхідно заздалегідь підготувати бланки з номерами запитань, під­писані прізвищами учнів. Під час анкетування психолог зображає на дошці в клітинку такий самий бланк, як у дітей, і перед кожним запитанням показує на ньому, де саме потрібно ставити відповідь. Крім того, після кожного запитання психолог докладно пояснює мож­ливі варіанти відповіді і відповідні їм позначення {+, -). Наприклад, відповідаючи на запитання «Тобі подобається в школі чи не дуже?», ті, кому подобається в школі, ставлять напроти цифри «1» знак « + », кому не подобається — знак « - ».

З учнями, які на всі запитання відповіли тільки позитивно або тільки негативно, а також на бланках, на яких є зсуви відповідей щодо номерів запитань, необхідно провести повторне опитування індивідуально.

Залишання анкети

  1.               Тобі подобається в школі чи не дуже?
  2.               Уранці, коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю збираєшся в школу чи тобі хочеться залишитися вдома?
  3.               Якби вчитель сказав, що завтра в школу необов'язково прихо­дити всім учням, ти пішов би в школу чи залишився вдома?
  4.               Тобі подобається, коли у вас немає якого-небудь уроку?
  5.               Ти хотів би, щоб не задавали домашніх завдань?
  6.               Ти хотів би, щоб у школі залишилася тільки перерва?
  7.               Ти часто розповідаєш про школу батькам?
  8.               Ти б хотів, щоб у тебе був менш суворий учитель?
  9.               У тебе в класі багато друзів?

10. Тобі подобаються твої однокласники?
Обробка результатів

Відповідь «так» на запитання 1,2, 3,7,9,10 оцінюється 3 балами, відповідь «ні» — 0 балів.

Відповідь «так» на запитання 4,5,6,8 оцінюється 0 балів, відповідь «ні» — 3 балами.

Інтерпретація

25—30 балів — високий рівень шкільної адаптації.

20—24 бали — середній рівень шкільної адаптації.

15—19 балів — зовнішня мотивація.

10—14 балів — низький рівень шкільної адаптації.

9 і менше балів — шкільна дезадаптація.

 

2. Методика «Мої думки»

1. Мене приваблює в школі _______________________________________________

2. Мені допомагає добре вчитись __________________________________________

3. Мені заважає добре вчитись ____________________________________________

4. Мій улюблений предмет ______________ тому, що__________________________

5. Найбільш складний предмет __________________, бо _______________________

6. У мене в класі ____________________________________________________ друзі.

7. У мене ____________________________________ стосунки з класним керівником.

8. У вільний час я займаюсь ______________________________________________

9. Я відвідую такі гуртки ________________________________________________

10. У мене найчастіше ________________________________________ ____настрій

11. Моя головна проблема ________________________________________________

12. Про себе гарне я можу сказати __________________________________________

3. Методика «Самооцінка»

Уяви, що перед тобою сходинки.  Намалюй себе на одній з них.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід виконання
Дитині показують намальовані на папері 7сходинок , де середня сходинка має форму майданчика і пояснюють завдання: «На трьох нижніх сходинках знаходяться погані діти (чим нижче, тим гірші), на майданчику - не погані і не гарні, а на трьох верхніх сходинках - гарні діти(чим вище, тим краще)». Кожна сходинка має, тим самим, певну змістову характеристику. Дитина повинна поставити себе на одну зі сходинок і обґрунтувати свій вибір.
Інструкція для дитини
Психолог говорить: «Якщо всіх дітей розставити на цих сходинках, то на трьох верхніх сходинках опиняються хороші діти: добрі, розумні, сильні, слухняні - чим вище, тим краще. Так на сходинці 1 знаходяться просто гарні діти, на сходинці 2 - дуже гарні, на сходинці 3 - найкращі.
Ти знаєш, що є дуже гарні діти, є погані, є середні. Ось на цій драбинці (Показується листок паперу з намальованою драбинкою) середні діти знаходяться посередині, ось на цьому майданчику (показати майданчик). Ці діти не погані, і не гарні, а середні.
А на трьох нижніх сходинках знаходяться погані діти - чим нижче, тим гірші. Знизу від майданчика знаходяться погані діти, на 2 сходинці знизу - дуже погані, на 3 знизу - найгірші.
Зрозумів? Давай повторимо (повторюється з дитиною розташування сходинок).
А тепер постав себе на ту сходинку, яку ти, на твою думку, займаєш. Покажи, куди б ти поставив себе, на яку сходинку?» Щоб легше було виконати завдання можна помістити на ту чи іншу сходинку картинку із зображенням хлопчика чи дівчинки.

Чому ти поставив себе на цю сходинку?
^ Оцінювання результатів
Для дітей, які вступають у перший клас, характерна наявність високої позитивної самооцінки. У нормі дитина повинна ставити себе не нижче, ніж на другу сходинку зверху, тобто нормою є самооцінка в 6 балів. 7 чи 5 балів не є відхиленням від норми, а свідчать про дуже гарні чи просто добрі стосунки дитини в сім’ї й у дошкільному закладі.
Сhttp://cl.rushkolnik.ru/tw_files2/urls_3/6/d-5502/5502_html_m40155c52.jpgамооцінка від 1 до з балів, тобто віднесення дитиною себе до «поганих» дітей, є важливою ознакою неблагополучного соціального розвитку і, в першу чергу, є показником несприятливого досвіду соціальних взаємодій. Швидше за все, негативна самооцінка пов’язана з неблагополучними сімейними відносинами чи негативним ставленням батьків до самої дитини або пов’язана з несприятливим досвідом спілкування дитини в дошкільному закладі. Необхідно з’ясувати конкретні причини негативної самооцінки, тому що на цій підставі можна прогнозувати успішність включення дитини в колектив класу і будувати програму корекції образу «Я » дитини.

 

 

4. МЕТОДИКА «АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА» (За Є. Ільїним та П. Ковальовим)

Мета: визначення стриманості / нестриманості й типу агресивності поведінки.

Вік учнів: від 13 років.

Матеріали: роздруковані бланки анкети, ручки.

Інструкція. На кожне твердження треба дати відповідь «так» (знак «+») або «ні» (знак «-»).

  1.              Я не можу втриматися від грубих слів, якщо хтось не згоден зі мною.
  2.              Інколи я пліткую про людей, яких недолюблюю.
  3.              Я ніколи не дратуюся настільки, щоб кидатися предметами.
  4.              Я рідко даю здачу, якщо мене вдарять.
  5.              Інколи я в грубій формі вимагаю, щоб поважали мої права.
  6.              Від люті я часто проклинаю свого кривдника.
  7.              Я можу пригадати випадки, коли був такий лютий, що хапав речі, які потрапили під руку, і трощив їх.
  8.              Якщо я розізлюся, то можу вдарити людину.
  9.              Якщо мене хтось дратує, я готовий сказати все, що про нього думаю.
  10.         Якщо виникає конфлікт у школі, найчастіше я «розряджаюся», розмовляючи з друзями та близькими.
  11.         Інколи я виражаю свій грів тим, що стукаю по столу кулаком.
  12.         Якщо для захисту моїх прав потрібно застосувати фізичну силу, я так і зроблю.
  13.         Коли на мене кричать, я кричу у відповідь.
  14.         Я часто розповідаю вдома про вади однокласників, які мене критикують.
  15.         Спересердя я можу штурнути все, що потрапить під ноги.
  16.         У дитинстві мені подобалося битися.
  17.         Я часто погрожую людям, хоч і не збираюся виконувати погроз.
  18.         Я часто обмірковую, що хочу сказати вчителеві, але так і не роблю цього.
  19.         Я вважаю, що непристойно стукати по столу, навіть якщо людина сердита.
  20.         Якщо хтось узяв мою річ і не повертає її, я можу застосувати силу.
  21.         Під час сварки я часто серджуся і кричу.
  22.         Я вважаю, що оцінювати людину поза очі неетично.
  23.         Не було такого, щоб я від злості щось розтрощив.
  24.         Я ніколи не застосовую фізичної сили для вирішення конфліктних питань.
  25.         Навіть якщо я злюся, грубі висловлювання не використовую.
  26.         Я не пліткую про людей, навіть якщо вони мені не дуже подобаються.
  27.         Я можу так розізлитися, що трощитиму все підряд.
  28.         Я не здатний ударити людину.
  29.         Я не вмію поставити людину на місце, навіть якщо вона цього заслуговує.
  30.         Інколи про себе я називаю поганими словами вчителя, якщо мені не подобаються його рішення.
  31.         Мені не подобаються люди, які виливають своє зло на дітей, роздаючи їм стусани.
  32.         Люди, які постійно чіпають вас, заслуговують на те, щоб їх ударили.
  33.         Хоч який би я не був злий, я намагаюся не ображати інших.
  34.         Після неприємностей у школі я часто конфліктую вдома.
  35.         Коли я хвилююся, то грюкаю дверима.
  36.         Я ніколи не любив битися.
  37.         Я буваю грубий із людьми, які мені не подобаються.
  38.         Якщо у транспорті мені наступили на ногу, я сварюся.
  39.         Я зневажаю батьків, які б’ють своїх дітей.
  40.         Краще переконати людину, ніж принижувати її фізично.

Ключ

  1.                    Пряма вербальна агресія:

«+» ─ 1, 5, 9, 13, 17, 21, 37;

«-» ─  25, 29, 33.

  1.                    Непряма вербальна агресія:

«+» ─2, 6, 10, 14, 18, 30, 34, 38;

«-»─ 22, 26.

  1.   Пряма фізична агресія:

«+» ─ 8, 12, 16, 20, 32;

«-» ─ 4, 24, 28, 36, 40.

  1.   Непряма фізична агресія:

«+» ─ 7, 11, 15, 27, 35;

«-» ─  3, 19, 23, 31, 39.

За кожен збіг нараховується 1 бал.

Що більша загальна сума набраних балів, то вища схильність людини до агресії.

Сума балів за пряму і непряму фізичну агресію та пряму вербальну агресію 20, і більше балів дає підстави говорити про нестриманість, 10 і менше ─ про стриманість (витримку)

 

5. Методика «Самодіагностика»

 

 

 

 

 

 

                          Я в школі                                    Я вдома

 

  6. Методика «Готовність до середньої школи»

Завдання 1

Коротко дати відповідь на запитання:

  1. Що ти вважаєш найважливішим у школі?

__________________________________________________________________________

2. Які твої улюблені заняття?

     ___________________________________________________________________________

3.Який день тижня ти найбільше любиш?

___________________________________________________________________________

4. Що в школі для тебе є неприємним?

___________________________________________________________________________

5. Яке громадське доручення ти хотів (- ла) би мати у 5 – му класі?

____________________________________________________________________________

6. Чим би ти хотів ( - ла) займатися у вільний час?

_____________________________________________________________________________

                                            Завдання 2

Впишіть числа, при яких рівність буде правильною:

1) 1, 2, 3, 4   (…+…) – ( …+…) = 4

2) 3, 4, 5       (…х…) + …=  19

3) 2, 3, 5, 7   (…+…) : ( ...х…) = 2

                                          Завдання 3

Знайди та виправ помилки:

  1. Настолі лежала енциклопедія.
  2. В дектанті було зроблено багато помелок.
  3. Вліткумедомласував.
  4. Соловей затьохкав швидко, Як побачив гарну клітку.
  5. Я вночі забравсь на гірку і побачив в небі дірку.

                                    Завдання 4

Склади якомога більше осмислених речень із трьох слів, які починаються літерами М Т Д:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 5

    Впиши наступне число:

    9

 

  12

 

 


                                            

                                             Завдання 6

Пропонуються пари слів. Визнач, що між ними є спільного( напиши дуже коротко, вираз до 3 – х слів):

  • дощ – град;________________________________________________________________
  • ніс – око;__________________________________________________________________
  • Європа – Австралія;_________________________________________________________
  • Київ – Львів;_______________________________________________________________
  • література – математика .____________________________________________________
  •  

                                    Завдання 7

Дано пять слів. Чотири з них обєднані загальною ознакою. Пяте до них не підходить. Відшукай і підкресли це слово:

  • молоко, сир, сметана, мясо, кефір;
  • гіркий, гарячий, кислий, солоний, солодкий;
  • футбол, волейбол, хокей, плавання, баскетбол;
  • Василь, Федір, Іван, Петров, Семен;
  • круг, квадрат, трикутник, ромб, прямокутник.

 

                                   Завдання 8

Подано три слова. Перші два мають певний звязок. Між третім і одним із запропонованих п’яти слів існує таке ж відношення. Знайди це четверте слово.

Наприклад: Пісня : композитор = літак : ?

а) аеродром, б) пальне, в) конструктор, г) льотчик, д) винищувач.

Відношення : пісню написав композитор.

Відповідь: конструктор ( конструктор створив літак ).

  1. вовк : паща = птах : ?

а) повітря, б) дзьоб, в) соловей, г) яйце, д) спів.

  1. бібліотека : книга = ліс : ?

а) береза, б) дерево, в) гілка, г) клен, д) листя.

  1. троянда : квітка = газ : ?

а) кисень, б) дихання, в) горіння, г) стан речовини, д) прозорий.

  1. добро : зло = день : ?

а) сонце, б) ніч, в) тиждень, г) середа, д) доба.

  1. холодне : гаряче = рух : ?

а) мяч, б) трамвай, в) йти, г) спокій, взаємодія.

 

                      Завдання 9

Пропонуються ряди чисел, розміщених у певному порядку. Визнач число, що буде продовженням відповідного ряду і напиши його:

  1. 6, 9, 12, 15, 18, 21, …
  2. 9, 1, 7, 1, 5, 1, …
  3. 2, 3, 5, 6, 8, 9, …
  4. 10, 12, 9, 11, 8, 10, …
  5. 1, 36, 8, 16, 18,  …

 

                                    Завдання 10

Назви 3 твої улюблені книжки або твори:

 

Відповіді на тестові завдання для випускників початкової школи

Час тестування – 40 хвилин, максимальна кількість балів – 41.

Завдання 1

 Мотивація .  Час  виконання – 5 хвилин.

Завдання 2

 1 бал за правильну відповідь = 3 бали. Час виконання – 5 хвилин.

1) ( 3 + 4 ) - ( 1 + 2 ) = 4;

2) ( 3 х 5 ) + 4 = 19;

3) ( 5 + 7 ) : ( 2 х 3 ) = 2.

Завдання 3

Увага. 1 бал за кожну правильну відповідь = 5 балів. Час виконання -  3 хвилини.

  1. На столі лежала енциклопедія.
  2. В диктанті було зроблено багато помилок.
  3. Влітку медом ласував.
  4. Соловей затьохкав швидко, як побачив гарну квітку.
  5. Я вночі забравсь на гірку і побачив в небі зірку.

Завдання 4

Вивчення асоціативності, грамотності, словникового запасу, дивергентної продуктивності мислення.  1 бал за кожне осмислене речення = 5 балів . Час виконання – 5 хвилин.

Завдання 5

  2 бали за правильну відповідь Час виконання – 3 хвилини. Відповідь: 15.

Завдання 6

Узагальнення. 1 бал за правильну відповідь = 5 балів. Час  виконання - 3 хвилини.

Завдання 7

Класифікація. 1 бал за правильну відповідь = 5 балів. Час  виконання - 3 хвилини.

  1. м’ясо, 2) гарячий, 3) плавання, 4) Петров, 5) круг.

Завдання 8

Відношення. 2 бали за кожну правильну відповідь = 10 балів. Час виконання – 7 хвилин.

  1. дзьоб, 2) дерево, 3) стан речовини, 4) ніч, 5) спокій.

Завдання 9

1 бал за правильну відповідь = 5 балів. Час виконання – 3 хвилини.

1) 24,   2) 3,   3) 11,    4) 7,   5) 36.

Завдання 10

3 бали за названі твори .Час виконання – 5 хвилин.


Протоколи психологічного обстеження

учня/ учениці______ класу

_______________________________________________________________________

 

1. Шкільна мотивація

    1

    2

   3   

    4

   5

   6

   7

   8

   9

    10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Висновок:___________________________________________________________

 

2. Методика «Мої думки»

1. Мене приваблює в школі _______________________________________________

2. Мені допомагає добре вчитись __________________________________________

3. Мені заважає добре вчитись ____________________________________________

4. Мій улюблений предмет ______________ тому, що__________________________

5. Найбільш складний предмет __________________, бо _______________________

6. У мене в класі ____________________________________________________ друзі.

7. У мене ____________________________________ стосунки з класним керівником.

8. У вільний час я займаюсь ______________________________________________

9. Я відвідую такі гуртки ________________________________________________

10. У мене найчастіше ________________________________________ ____ настрій

11. Моя головна проблема ________________________________________________

12. Про себе гарне я можу сказати __________________________________________

 

3. Методика «Самооцінка»

Уяви, що перед тобою сходинки. Намалюй себе на одній з них.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Методика «Поведінка»

 

«+» / «-»

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість балів:

*пряма вербальна –                                  * пряма фізична -

* непряма вербальна –                             *непряма фізична –                          

 

5. Методика «Самодіагностика»

 

 

 

 

 

 

                          Я в школі                                    Я вдома


 

6. Методика «Готовність до середньої школи»

 

Тестові завдання для випускників початкової школи

 

Прізвище та імя___________________________________________________________

 

Завдання 1

Коротко дати відповідь на запитання:

  1. Що ти вважаєш найважливішим у школі?

_________________________________________________________________________

2. Які твої улюблені заняття?

     ________________________________________________________________________

3.Який день тижня ти найбільше любиш?

_________________________________________________________________________

4. Що в школі для тебе є неприємним?

__________________________________________________________________________

5. Яке громадське доручення ти хотів (- ла) би мати у 5 – му класі?

_________________________________________________________________________

6. Чим би ти хотів ( - ла) займатися у вільний час?

_________________________________________________________________________

Завдання 2

Впишіть числа, при яких рівність буде правильною:

1) 1, 2, 3, 4   (…+…) – ( …+…) = 4

2) 3, 4, 5       (…х…) + …=  19

3) 2, 3, 5, 7   (…+…) : ( ...х…) = 2

Завдання 3

Знайди та виправ помилки:

  1. Настолі лежала енциклопедія.
  2. В дектанті було зроблено багато помелок.
  3. Вліткумедомласував.
  4. Соловей затьохкав швидко, Як побачив гарну клітку.
  5. Я вночі забравсь на гірку і побачив в небі дірку.

Завдання 4

Склади якомога більше осмислених речень із трьох слів, які починаються літерами М Т Д:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 5

    Впиши наступне число:

    9

 

  12

 

 


                                            

Завдання 6

Пропонуються пари слів. Визнач, що між ними є спільного( напиши дуже коротко, вираз до 3 – х слів):

  • дощ – град;____________________________________________________________
  • ніс – око;______________________________________________________________
  • Європа – Австралія;_____________________________________________________
  • Київ – Львів;___________________________________________________________
  • література – математика .________________________________________________

Завдання 7

Дано пять слів. Чотири з них обєднані загальною ознакою. Пяте до них не підходить. Відшукай і підкресли це слово:

  • молоко, сир, сметана, мясо, кефір;
  • гіркий, гарячий, кислий, солоний, солодкий;
  • футбол, волейбол, хокей, плавання, баскетбол;
  • Василь, Федір, Іван, Петров, Семен;
  • круг, квадрат, трикутник, ромб, прямокутник.

Завдання 8

Подано три слова. Перші два мають певний звязок. Між третім і одним із запропонованих п’яти слів існує таке ж відношення. Знайди це четверте слово.

Наприклад: Пісня : композитор = літак : ?

а) аеродром, б) пальне, в) конструктор, г) льотчик, д) винищувач.

Відношення : пісню написав композитор.

Відповідь: конструктор ( конструктор створив літак ).

1.вовк : паща = птах : ?

а) повітря, б) дзьоб, в) соловей, г) яйце, д) спів.

2.бібліотека : книга = ліс : ?

а) береза, б) дерево, в) гілка, г) клен, д) листя.

3.троянда : квітка = газ : ?

а) кисень, б) дихання, в) горіння, г) стан речовини, д) прозорий.

4.добро : зло = день : ?

а) сонце, б) ніч, в) тиждень, г) середа, д) доба.

     5. холодне : гаряче = рух : ?

а) мяч, б) трамвай, в) йти, г) спокій, взаємодія.

Завдання 9

Пропонуються ряди чисел, розміщених у певному порядку. Визнач число, що буде продовженням відповідного ряду і напиши його:

  1. 6, 9, 12, 15, 18, 21, …
  2. 9, 1, 7, 1, 5, 1, …
  3. 2, 3, 5, 6, 8, 9, …
  4. 10, 12, 9, 11, 8, 10, …
  5.                                                                                                                              1, 36, 8, 16, 18,  …

Завдання 10

Назви 3 твої улюблені книжки або твори:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Инна Ткаченко
    Дякую за змістовний і корисний матеріал!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коваль Наталія Миколаївна
    Добрий день. Методики підібрано добре і по темі. Але ще б хотілося побачити інтерпритацію. Будь ласка , додайте аналіз. Дякую.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Буга Таня
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Мілієнко Катерина Іванівна
    Гарно підібрані методики, тільки де ключ? Як інтерпретувати результати?
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    3.0
  5. Прилуцька Мар'яна Мар'янівна
    Доброго дня, дуже класна методика "Готовність до середньої школи", лише не відомо, як інтерпретувати дану методику, поділіться, будь ласка, ключем!!! Щиро дякую))))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Радченко Наталья
    Добрий день))Скористалася вами викладеною методикою «Готовність до середньої школи» та бланку для відповіді учнів, а ключ ніде не можу знайти. Поділіться інформацією, як інтерпретувати дану методику.
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
34317
Оцінка розробки
3.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку