Заняття з корекції розвитку з учнями 4 класу

Про матеріал
Створення позитивного емоційного настрою. Розвиток пізнавальних процесів,логічного та образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики рук та координації рухів. Формування комунікативних вмінь, навичок співпраці.
Перегляд файлу

Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр

Полтавської обласної ради

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

з корекції розвитку

з учнями 4 класу

Похожее изображение

 

 

 

 

 

Підготував:

Вчитель-дефектолог

Варченко О.Б.

 

 

 

 

 

 

 

Кобеляки 2019

Мета заняття : Створення позитивного емоційного настрою. Розвиток пізнавальних процесів,логічного та образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики рук та координації рухів. Формування комунікативних вмінь, навичок співпраці.

 

Хід заняття.

Привітання, гра-лічилка «Хто з ким дружить»

Хід вправи :

„ Хмарка дружить з дощиком, квітка дружить з горщиком, вітерець з листочком, бережок з місточком, жабенятко з річкою, а я дружу з тобою

 

Гра „Чарівна скринька”.

Хід гри:

 Дітям пропонується покласти в чарівну скриньку такі риси, як нетерплячість, неуважність, непосидячість та ін.

 

Розминка

  1. Вправи на дихання « Загаси свічку»
  2. Кінезіологічна гімнастика для пальчиків «Зайчик,коза,виделка»

 

 

Вправа „Коректурна проба”

Хід вправи: дитині пропонується бланк із зображенням фігурок та завдання

- знайти всі круги і підкреслити однією рискою

- знайти всі квадрати і викреслити їх вертикальною рискою

 

Вправа «Запам’ятай і відтвори»

Перед вами бланк із 25 геометричними фігурами і загнутим нижнім краєм, на якому розташовані 4 геометричні фігури з однозначними цифрами всередині.  Ваше завдання: за 20 секунд запам'ятати форму геометричних фігур і цифру, зображену в ній. Потім, закривши зразок, у кожну з порожніх геометричних фігур вписати відповідну їй цифру зі зразка.

 

 

Вправа «Розшифруй слова»

6

3

5

4

9

1

8

0

2

7

НД

ВК

ГО

ЕЦ

РУ

ІБ

ПТ

СЬ

АМ

ЛЩ

 

0532 — сова

8428 — темп

3562 — вода

6460 — день

7192 — ліра

9502 — роса

9132 — ріка

9670 — нуль

3562 — вода

7185 — літо

0615 — сніг

7500 — лось

 

Гра “Вушка на макушці”

Інструкція:  «Діти, так говорять про людей, коли вони уважно прислуховуються. А щодо світу тварин, фраза “вушки на макушці” має пряме відношення, тому що, прислуховуючись, звірі звичайно піднімають вуха. А ось і наші правила гри: я буду називати різні слова, та, якщо в них ви почуєте звук, [с], або той же звук, але мякий, то повинні плеснути в долоні один раз.

Приклади слів: село, морозиво, співи, сопілка, машина, велосипед, крокодил, слоненятко, соловейко, зозуля, зігрівати, російська, українська, годинник, сніговик, пізнайко, фізкультура, піаніст, півострів, палиця, міст, мова, мозоля,мускула, мураха, тісто, голосно, гризти, двісті, розкрити

 

Гра “Знайди слова”

Інструкція: «Знайди, якого слова немає на мішку, яке слово написано лише один раз? А яке – чотири?»  ( Відповідь: 0 – кубики, 1 раз - ведмедик, 4 рази- лялька)

 

Описание: Image7

 

Вправа «Накладні зображення». Розглядаючи малюнок із зображеннями предметів, фіксуємо їхню кількість шляхом перерахування й записування їхніх назв.

 

Картинки по запросу накладені зображення

 

 

Вправа «Розташування чисел»

Інструкція: «Діти, протягом 5 хв. ви повинні розташувати у вільних клітинках квадрата №2 (бланк для заповнення) в зростаючому порядку числа, які розміщені у випадковому порядку в 16 клітинках квадрата №1. Числа записуються в рядочок, ніяких поміток у першому  квадраті робити не можна».

63

21

38

9

 

 

 

 

 

12

84

14

52

 

 

 

 

 

46

5

58

27

 

 

 

 

 

60

39

25

88

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запамятай пару

Психолог читає один раз пари логічно пов'язаних слів. Учні уважно слухають, а потім психолог називає перше слово, а діти записують друге.

Пари слів: замок ключ, сніг зима,лялька – дівчинка,окуляри очі, уроки школа, корова — молоко, книжка — учитель, дерево листок,, сонце — літо, машина - колесо

 

Вправа „Запам’ятай та повтори”

Хід вправи: психолог показує картку із зображеннями фігур із крапок і ліній (протягом 10секнд), дитина запам’ятовує, потім картку потрібно прибрати . Дитина відтворює малюнок.

       

Фізкультхвилинка

Хід вправи:

Ми старались , ми трудились

Навіть пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили,

Стисли в кулачок щосили.

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнулись

 

Вправа „ Четвертий зайвий”

Хід вправи: психолог називає чотири предмети, три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий предмет, тобто той, котрий не має відношення до інших та пояснити свій вибір.

Варіанти слів:

-стіл, стілець, ліжко, чайник

- гірок, морква, цибуля, заєць

- лялька, машина, мозаїка, книжка

- вовк, лисиця, ведмідь, кішка

- лижі, ковзани, човен, сани

- автобус, трамвай, літак, тролейбус

- річка, ліс, асфальт, поле.

- пожежник, космонавт, балерина, міліціонер,

- молоко, чай, лимонад, хліб

- нога, рука, голова, черевик

 

Релаксація „Поплавок”.

Психолог. Заплющіть очі і уявіть, що ви поплавок, який плаває по морських хвилях… Ви рухаєтеся туди, куди несе вас вітер і морські хвилі… Сонячні промені граються з вами, а шум моря і крики чайок заколисують… Вам так приємно плавати на хвильках, ні про що не думати... Ви відчуваєте спокій… Але час вже повертатися. На рахунок 3 відкриваєте оченята і посміхаєтесь один до одного. 1, 2, 3. Час вставати.

 

Рефлексія.

 Закінчити речення: «Сьогодні на заняття мені найбільше сподобалось або у мене найкраще вийшло…»

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 лютого
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку