Заняття з корекції розвитку з учнями 4 класу

Про матеріал
Створення позитивного емоційного настрою. Розвиток пізнавальних процесів,логічного та образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики рук та координації рухів. Формування комунікативних вмінь, навичок співпраці.
Перегляд файлу

Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр

Полтавської обласної ради

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

з корекції розвитку

з учнями 4 класу

Похожее изображение

 

 

 

 

 

Підготував:

Вчитель-дефектолог

Варченко О.Б.

 

 

 

 

 

 

 

Кобеляки 2019

Мета заняття : Створення позитивного емоційного настрою. Розвиток пізнавальних процесів,логічного та образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики рук та координації рухів. Формування комунікативних вмінь, навичок співпраці.

 

Хід заняття.

Привітання, гра-лічилка «Хто з ким дружить»

Хід вправи :

„ Хмарка дружить з дощиком, квітка дружить з горщиком, вітерець з листочком, бережок з місточком, жабенятко з річкою, а я дружу з тобою

 

Гра „Чарівна скринька”.

Хід гри:

 Дітям пропонується покласти в чарівну скриньку такі риси, як нетерплячість, неуважність, непосидячість та ін.

 

Розминка

  1. Вправи на дихання « Загаси свічку»
  2. Кінезіологічна гімнастика для пальчиків «Зайчик,коза,виделка»

 

 

Вправа „Коректурна проба”

Хід вправи: дитині пропонується бланк із зображенням фігурок та завдання

- знайти всі круги і підкреслити однією рискою

- знайти всі квадрати і викреслити їх вертикальною рискою

 

Вправа «Запам’ятай і відтвори»

Перед вами бланк із 25 геометричними фігурами і загнутим нижнім краєм, на якому розташовані 4 геометричні фігури з однозначними цифрами всередині.  Ваше завдання: за 20 секунд запам'ятати форму геометричних фігур і цифру, зображену в ній. Потім, закривши зразок, у кожну з порожніх геометричних фігур вписати відповідну їй цифру зі зразка.

 

 

Вправа «Розшифруй слова»

6

3

5

4

9

1

8

0

2

7

НД

ВК

ГО

ЕЦ

РУ

ІБ

ПТ

СЬ

АМ

ЛЩ

 

0532 — сова

8428 — темп

3562 — вода

6460 — день

7192 — ліра

9502 — роса

9132 — ріка

9670 — нуль

3562 — вода

7185 — літо

0615 — сніг

7500 — лось

 

Гра “Вушка на макушці”

Інструкція:  «Діти, так говорять про людей, коли вони уважно прислуховуються. А щодо світу тварин, фраза “вушки на макушці” має пряме відношення, тому що, прислуховуючись, звірі звичайно піднімають вуха. А ось і наші правила гри: я буду називати різні слова, та, якщо в них ви почуєте звук, [с], або той же звук, але мякий, то повинні плеснути в долоні один раз.

Приклади слів: село, морозиво, співи, сопілка, машина, велосипед, крокодил, слоненятко, соловейко, зозуля, зігрівати, російська, українська, годинник, сніговик, пізнайко, фізкультура, піаніст, півострів, палиця, міст, мова, мозоля,мускула, мураха, тісто, голосно, гризти, двісті, розкрити

 

Гра “Знайди слова”

Інструкція: «Знайди, якого слова немає на мішку, яке слово написано лише один раз? А яке – чотири?»  ( Відповідь: 0 – кубики, 1 раз - ведмедик, 4 рази- лялька)

 

Описание: Image7

 

Вправа «Накладні зображення». Розглядаючи малюнок із зображеннями предметів, фіксуємо їхню кількість шляхом перерахування й записування їхніх назв.

 

Картинки по запросу накладені зображення

 

 

Вправа «Розташування чисел»

Інструкція: «Діти, протягом 5 хв. ви повинні розташувати у вільних клітинках квадрата №2 (бланк для заповнення) в зростаючому порядку числа, які розміщені у випадковому порядку в 16 клітинках квадрата №1. Числа записуються в рядочок, ніяких поміток у першому  квадраті робити не можна».

63

21

38

9

 

 

 

 

 

12

84

14

52

 

 

 

 

 

46

5

58

27

 

 

 

 

 

60

39

25

88

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запамятай пару

Психолог читає один раз пари логічно пов'язаних слів. Учні уважно слухають, а потім психолог називає перше слово, а діти записують друге.

Пари слів: замок ключ, сніг зима,лялька – дівчинка,окуляри очі, уроки школа, корова — молоко, книжка — учитель, дерево листок,, сонце — літо, машина - колесо

 

Вправа „Запам’ятай та повтори”

Хід вправи: психолог показує картку із зображеннями фігур із крапок і ліній (протягом 10секнд), дитина запам’ятовує, потім картку потрібно прибрати . Дитина відтворює малюнок.

       

Фізкультхвилинка

Хід вправи:

Ми старались , ми трудились

Навіть пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили,

Стисли в кулачок щосили.

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнулись

 

Вправа „ Четвертий зайвий”

Хід вправи: психолог називає чотири предмети, три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий предмет, тобто той, котрий не має відношення до інших та пояснити свій вибір.

Варіанти слів:

-стіл, стілець, ліжко, чайник

- гірок, морква, цибуля, заєць

- лялька, машина, мозаїка, книжка

- вовк, лисиця, ведмідь, кішка

- лижі, ковзани, човен, сани

- автобус, трамвай, літак, тролейбус

- річка, ліс, асфальт, поле.

- пожежник, космонавт, балерина, міліціонер,

- молоко, чай, лимонад, хліб

- нога, рука, голова, черевик

 

Релаксація „Поплавок”.

Психолог. Заплющіть очі і уявіть, що ви поплавок, який плаває по морських хвилях… Ви рухаєтеся туди, куди несе вас вітер і морські хвилі… Сонячні промені граються з вами, а шум моря і крики чайок заколисують… Вам так приємно плавати на хвильках, ні про що не думати... Ви відчуваєте спокій… Але час вже повертатися. На рахунок 3 відкриваєте оченята і посміхаєтесь один до одного. 1, 2, 3. Час вставати.

 

Рефлексія.

 Закінчити речення: «Сьогодні на заняття мені найбільше сподобалось або у мене найкраще вийшло…»

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, 4 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
8813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку