Заняття для учнів (1-4 класів) «Поговоримо про дружбу"

Про матеріал

Навчити дітей розуміти, що таке справжній друг, сприяти розвитку міжособистісних стоунків у класному колективі. Розвивати вміння в учнів толерантному спілкуванню.

Перегляд файлу

«Поговоримо про дружбу»

(заняття для учнів 1-4 класів)

Мета: навчити дітей розуміти, що таке справжній друг, сприяти розвитку міжособистісних стосунків у класному колективі

Розминка

Діти стають у коло. Передаючи сусіду м’яч, кажуть йому щось приємне.

Вправа «Незакінчені речення»

 Діти, продовжте, будь ласка, речення:

  1. Справжній друг – це той, хто …
  2. Друзі завжди …
  3. Я можу дружити з такими людьми, які …
  4. Зі мною можна дружити тому, що …

Вправа «Я хочу подружитися з …»

Ведучий промовляє слова:»Я хочу подружитися з …», - а далі опише зовнішність одного з дітей. Той, кого ведучий загадав, повинен впізнати себе, швидко підбігти до ведучого й потиснути йому руку. Після цього він сам стає ведучим.

Вправа «Риси справжнього друга»

На дошці робиться запис «Справжній друг». Діти об’єднуються у групи. Їм роздають картки з рисами. Вони вибирають ті, що найбільше підходять до поняття «друг» (не більше 4). Потім один учень від групи виходить до дошки, розказує, які риси вони вибрали і чому. Вибрані риси прикріплюють до дошки.

 Подивіться, будь ласка, на вибрані вами риси і підніміть руку ті, хто вважає, що у нього є вони всі.

Риси для завдання: працелюбний, чуйний, делікатний, милосердний, терплячий, уважний,чесний, розсудливий, ввічливий, відвертий, добрий, злий.

 

Вправа «Літери на спині»

Ведучий пропонує дітям розділитися на пари й довідатися, яка з пар найдружніша. Один з учасників пише рукою на спині партнера якусь відому всім букву, той повинен її вгадати. Пари, в яких обоє партнерів відгадали свої букви, вважаються найбільш дружніми.

Вправа «Спасибі, що допоміг»

Ви багато в чому допомогли одне одному: хтось давав олівець, хтось почастував цукеркою, печивом, а хтось утішив, коли був поганий настрій. Пригадайте такі випадки.

 Той, хто згадав, підходить до товариша, прикладає свої долоні до його долоньок, дивиться йому в очі й говорить:»Спасибі тобі за те, що ти мені допоміг»

Гра «Однакові скульптури»

Зараз ми об’єднаємося в пари. Кожна пара по черзі буде виходити в центр, і я зав’язуватимо їм очі. Один з пари має стати в будь-яку позу, а потім за допомогою словесних інструкцій допомогти партнеру скопіювати її. Ми всі порівнюємо результати.

Впава «Ниточки тепла»

Для виконання вправи варто заздалегідь приготувати клубок світової нитки.

Увійшовши до класу, я відчуваю, як між дітьми тягнуться ниточки тепла й ніжності, начебто утворюються клубок тепла й ніжності, начебто утворюється клубочок тепла, що охоплює всіх. Ти – частина клубочка тепла, тому що ти… (називає гарну рису учня)

Далі ведучий тягне клубок до наступної дитини й так,Є доки всі не опиняться «у клубочку». Тоді ведучий пропонує відчути, як через ниточки тече тепло.       Потім розрізає ниточки, кладе їх у конверт і говорить, що збереже його як знак теплих стосунків у класі.

 

doc
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
2391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку