Діагностувальна (контрольна) робота №2 з теми «Дієслово»

Про матеріал
Діагностувальна (контрольна) робота №2 з теми «Дієслово» складено відповіндно до навчальної програми НУШ для учнів 7 класу
Перегляд файлу

Діагностувальна (контрольна) робота №2 з теми «Дієслово»

7 клас

І варіант

  1. Дієсловами є слова рядка

А  сидіти, лежати, відлуння

Б  читання, годувати, співати

В   кликати, співати, бачу

Г   сиджу, напружений, нести

  1. У неозначеній формі є всі слова рядка

А  вирізьбити, повірити, хилитися

Б  відвернути, зневажати, бажає

В  сіяти, сіятиме, сіяв би

Г  клеїти, марить, зсувати

  1. Усі дієслова доконаного виду в рядку

А  мовчать, бігти, з′їсти

Б  відвідати, любити, падати

В  віддати, засівати, горіти

Г  намалювала, розрізати, зварити

  1. Усі дієслова теперішнього часу в рядку

А  мерзнуть, кричите, відпочиваю

Б  чую, галасують, зашумлять

В  збереш, любить, йдемо

Г  розказала, ремонтую, читаю

 

ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ. Виконай завдання 5,6,7.

(1)Відганяючи сумні спогади, Іван розглядав актовий зал. (2)У кутку біля сцени стояло фортепіано. (3)Хлопчик підтягнув крісло, сів і боязко торкнувся пальцями клавіш. (4)Потім почав грати. (5)Мелодія відлунювала в порожньому залі, заповнюючи собою весь простір.

 

  1. Познач речення з однорідними присудками, вираженими дієсловами

 Аперше                Бдруге                В третє             Г четверте

  1. Познач речення, у якому є дієслово недоконаного виду у формі ІІІособи однини жіночого роду

А перше                Б друге               В третє             Г п′яте

  1. Установи відповідність

1) дієслово в минулому часі, чоловічого роду,  однина                        А грати

2) дієприслівник                                                                                        Б заповнюючи

3) неозначена форма дієслова                                                                 В підтягнув

4) дієслово минулого часу, середнього роду, однина                           Г стояло

                                                                                                                    Д порожньому

  1. З'ясуй синтаксичну роль виділених дієслів
  1.        обставина                    А  У мене було бажання малювати.
  2.        присудок                      Б  Дідусь попросив онучку принести книжку.
  3.        додаток                        В Край води лелека по намулі бродить.
  4.        означення                    Г Друзі побігли на ставок рибалити.
  1. До поданих слів добери видову пару. У дібраних дієсловах познач префікс або суфікс

Робити –

Летіти –

Виписувати –

Зеленіти –

Розкидати –

Зачіпати –

Сподіватися –

Варити –

  1. Виконай синтаксичний розбір речення і розбери виділене слово за будовою

Він не лише вмів творити, а мріяти й утілювати мрії в життя.

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
2742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку