Діагностувальна контрольна робота з української літератури для 5 класу НУШ за темою " Літературна казка" ( зі змінами творів)

Про матеріал
Діагностувальна контрольна робота з української літератури для 5 класу НУШ за темою " Літературна казка" ( зі змінами творів)
Перегляд файлу

             Контрольна робота з теми «Літературні казки»  5 клас              

                                1 варіант  І рівень ( 0,5б)

1. Чи вдавалося  стрільцям впіймати Лиса?

А )Так, час від часу;  Б) ні, ніколи;  В) лише одного разу; Г) коли він сам здався.

2. На кого радили перекинутися Лису товариші, щоб його не роздерли пси?

А) у курку;             Б) у бджолу;                  В) у вовка;           Г) у блоху.

3. Як Хухи називають людей?

А) «Вищі створіння»; Б) «люди»; В) «господарі»; Г)  «істоти»

4. Чому немає Хух – болотянок?

А) бо Хухи не люблять вогкого; Б) бо їм не подобається ця назва;

В) бо вони так далеко не селяться; Г) бо вони є лише лісові

5. З чим порівнюється голова царя Плаксія?

А )з бочкою;      Б) з кавуном;      В) з м'ячем;      Г )з глечиком.

6. Кому належать слова із казки « Микита Кожум׳яка»

« Хто не бореться, той раб!"

А)  воєводі      Б)  князівні       В)  дідусеві      Г)  князеві

                       Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

7. Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:

1 «...Народилася не ранньою весною, як всі її сестри та брати. Було тоді вже тепле, ясне, веселе літо. Її дуже жаліли й любили, але ж любили не тільки за те, що була вона манісінька, як кошенятко...»

2 «...Він приходив кожний вечір — Хай чи дощ іде, чи сніг — До голодної малечі І усім приносив сміх...»

3 «Скарбів, діти, я не хочу! Що б робив я з скарбом тим.....»

А) Коза Лиска («Хуха-Моховинка»)   Б) Хуха-Моховинка («Хуха-Моховинка»)

В) Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон») Г) Микита ( « Микити Кожум׳яка»)

                                     Достатній рівень (за питання — 0-1,5б.)

     8. Охарактеризуйте  персонажів казки «Цар Плаксій та Лоскотон»: Плаксій, Лоскотон.

     9.Що таке літературна казка? Назвіть її особливості. Наведіть декілька прикладів літературних казок, які ви прочитали.

                                 Високий рівень (за питання — 0-3 бали)

                                  Напишіть твір-мініатюру на тему:

  1.  «Я на нім пізнався, як на фарбованім Лисі!» (За мотивами казками «Фарбований Лис»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    Контрольна робота з теми «Літературні казки»  5 клас              

                                         1І варіант  І рівень ( 0,5б)

1. Що хотів зробити Лис, щоб похизуватись перед товаришами («Фарбований Лис»)?

А) Пофарбуватись у чудернацький колір;    

 Б) вкрасти курку на базарі серед білого дня;

В) заспівати на концерті краще за птахів;    

Г )обдурити всіх та стати царем.

2. До якого різновиду Хух належала Моховинка («Хуха-Моховинка»)?

А) Лісові;   Б) болотні;     В) степові;     Г) очеретні.

3. Згадайте, що зробила мавпа Фрузя, аби розвіяти переляк Вовчика-Братика («Лис Микита»).

А) відрізала кінчик його хвоста й спалила;

Б) примусила його тричі обійти довкола пенька;

В) вистригла йому три жменьки волосся й пустила на вітер;

Г) дала випити відвар із шишок;

4. Чому цар Плаксій любив, коли плачуть діти («Цар Плаксій та Лоскотон»).

А) бо поливав троянди сльозами;         Б)бо наповнював ними ванну;

В) бо любив пити сльози дітей;             Г) бо використовував їх як ліки;

5. Кому належать слова :                         а) князівні;       Б) дівчині;

" Ах, в серці кров моя кипить!                В) князеві;        Г)   джурі          

Коли б князівну врятувати,

Я б не боялась самострати...»  

6.  Кого послухав Микита, коли до нього прийшли за допомогою?

А)  парубків    Б)  дідів      В)  дітей       Г)  нікого

                          Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

7. Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом. 

1. «...Якийсь дивний і страшний звір, з препоганим запахом, покритий не то лускою, не то якимись колючими гудзами, а хвіст у нього — не хвіст, а щось таке величезне і важке, мов довбня...»

2. «...Голова його мов бочка, Очі — ніби кавуни...»

3. « Покинь всі химерні мрії і в очі правді подивись»

А) Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон»)    Б) Княгиня (« Микита Кожум׳яка»)

В) Лис Микита («Фарбований Лис»)       Г)Плаксій («Цар Плаксій та Лоскотон»)

                             Достатній рівень (за питання — 0-1.5 бали)

8. Охарактеризуйте  персонажів казки « Хуха – Моховинка» ( дід, хухи)

9. Обґрунтуйте, які наслідки має користолюбство й ошуканство (За мотивами казки «Фарбований Лис»).

                                         Високий рівень (за питання — 0-3 бали)

                                        Напишіть твір-мініатюру на  тему:

10) «Добро вміє прощати» (За мотивами казки «Хуха-Моховинка»);      

 

 

docx
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
2803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку