Діагностувальна робота №1 Літературне читання, 4 клас Робота з літературним текстом (1 семестр)

Про матеріал
Діагностувальна робота Літературне читання, 4 клас (НУШ) Робота з літературним текстом за 1 семестр
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1

Літературне читання, 4 клас

Робота з літературним текстом (1 семестр)

 

Текст для читання

“Осінній гість”

Одного погожого ранку до шкільного подвір’я прилетів невеликий птах. Діти саме збиралися на уроки й одразу помітили несподіваного гостя. Пташка сиділа на гілці калини й насторожено озиралася навколо.

— Мабуть, заблукала, — припустила Марічка.

— А може, відбилася від зграї, — додав Андрійко.

Учителька, побачивши, як діти зібралися довкола дерева, підійшла ближче.

— Це молодий дрізд, — пояснила вона. — Він готується до перельоту, але, здається, трохи втомився.

  Діти нерухомо стояли біля дерева, щоб не налякати пташку. Через хвилину дрізд злетів у повітря, зробив коло над подвір’ям і полетів у бік лісу.

— Гарної дороги! — вигукнув Андрійко.

  І всі довго ще дивилися йому вслід, ніби проводжали маленького мандрівника.

 

Завдання

1.Тестові завдання (обери правильну відповідь)

 

1. Чому діти звернули увагу на пташку?

A. Вона співала дуже голосно

B. Вона сиділа на гілці калини та озиралася

C. Вона ходила по землі

D. Вона прилетіла з учителькою

 

2. Хто пояснив дітям, що це за пташка?

A. Марічка

B. Андрійко

C. Учителька

D. Дідусь

 

3. Що зробив дрізд перед тим, як полетіти?

A. Сховався в кущах

B. Заспівав пісню

C. Злетів, зробив коло й полетів до лісу

D. Сів дітям на руки

 

2. Завдання з короткою відповіддю

 

1. Чому, за словами учительки, дрізд опинився на подвір’ї?

Відповідь: __________________________________________________

____________________________________________________________

2. Як діти поводилися, щоб не злякати пташку?

Відповідь: __________________________________________________

____________________________________________________________

 

3. Завдання на встановлення відповідності

 

 З’єднай частини речень.

 


Діти зібралися навколо дерева –

 

Дрізд сидів на гілці —

 

Учителька пояснила —

    A. бо уважно стежили за пташкою

    B. що пташка готується до перельоту

    C. і озирався довкола


 

 

4. Завдання відкритої форми

 

Як ти вважаєш, чому діти так уважно поставилися до маленької пташки?

Напиши 3–4 речення.

Відповідь: ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Творче завдання

 

 Уяви, що дрізд написав дітям коротку записку вже з дороги.

Напиши 3–4 речення від його імені.

 

Наприклад: “Дякую вам за те, що не налякали мене…”

Відповідь: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №1 (Варіант 2)

Літературне читання, 4 клас (НУШ)

Робота з літературним текстом за 1 семестр

 

Текст для читання

“Подарунок для лісу”

  У перший морозний ранок Марко вирішив пройтися до лісу. Він любив спостерігати, як сонце торкається інеєм вкритих гілок. Коли хлопчик зайшов у лісову стежку, він помітив біля кущів маленьку білочку.

  Білочка розгублено бігала навколо пня й постійно заглядала всередину. Марко підійшов ближче та побачив, що в пеньку лежить лише одна зморщена шишка.

— Напевно, білочка запасала шишки на зиму, але тут нічого не залишилося, — подумав хлопчик.

   Марко згадав, що у нього в кишені є кілька горішків, які він узяв як перекуску. Хлопчик дістав їх і тихенько поклав біля пенька.

   Білочка завмерла, а потім обережно взяла один горішок лапками та дуже уважно подивилася на Марка. Здавалося, ніби вона дякує.

   Хлопчик ще трохи постояв, а тоді тихенько рушив далі, відчуваючи тепло на душі — хоча навколо був морозний ранок.

 

 

Завдання (НУШ-формат)

1.Знання та розуміння тексту (Тестові завдання)

 

1.Чому білочка бігала біля пенька?

A. Шукала свій будинок

B. Знайшла багато їжі

C. Шукала свої запаси

D. Ховалася від холоду

 

2. Що зробив Марко, коли зрозумів, що білочці нічого їсти?

A. Пішов додому

B. Поклав для неї горішки

C. Покликав дорослих

D. Намалював білочку

 

3. Які почуття відчував Марко наприкінці історії?

A. Сум

B. Злість

C. Радість і тепло

D. Нудьгу

 

2. Читання з розумінням (короткі відповіді)

1. Що Марко помітив, заглянувши всередину пенька?

Відповідь: _____________________________________________

_______________________________________________________

2. Чому, на твою думку, білочка “уважно подивилася” на Марка?

Відповідь: ________________________________________________

__________________________________________________________

 

3. Робота з інформацією (встанови відповідність)

 З’єднай речення.


Марко любив ходити до лісу —

Білочка розгублено бігала —

Марко залишив горішки —

A. бо шукала свої запаси

B. щоб допомогти білочці

C. спостерігаючи красу природи


 

4. Формування читацької компетентності (міркування)

 Чому, на твою думку, важливо допомагати тваринам узимку?

Напиши 3–4 речення.

Відповідь: _______________________________________________

_________________________________________________________

__________________________________________________________

___________________________________________________________-________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Творче завдання (НУШ: фантазія, емоційний інтелект)

 Уяви, що білочка може розповісти друзям у лісі про Марка.

Що вона могла б сказати? Напиши 3–4 речення від імені білочки.

Відповідь: _________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Рефлексія (коротке НУШ-завдання)

Що тобі найбільше сподобалося в цій історії?

A. Вчинок Марка

B. Зустріч з білочкою

C. Опис зимового лісу

D. Інше (напиши своє): _____________________

 

 

docx
Додано
4 грудня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку