Прізвище, ім’я _______________________________________________________
Діагностувальна робота №1.
Повторення вивченого в 1 класі
Математична освітня галузь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У вазі лежить 29 яблук і 14 грушок. На скільки більше яблук, ніж грушок?
Розв’язання:
|
|
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
Завдання 1-7
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
Завдання 1-7 |
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
Завдання 1-7 |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
Завдання 7 |
|
5 |
Працює з таблицею. Заповнює шукану інформацію |
Завдання 6 |
|
6 |
Знаходить і виправляє помилки у даних виразах |
Завдання 5 |
|
7 |
Перевіряє написане, знаходить і виправляє власні помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
Завдання 1-7 |
|
Рекомендації вчителя: ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________