Діагностувальна робота №1. Я досліджую світ. Тема "Зміни". 2 клас (вересень). НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностувальну роботу з предмету "Я досліджую світ" 2 клас (вересень), на тему "Зміни", за підручником О.Волощенко, О.Козак. За Типовою освітньою програмою Р.Шияна. Діагностувальна робота містисть 10 завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1 з «Я досліджую світ» на тему: «Зміни» 

ПІБ учня/учениці__________________________________________ дата___________

1.     Як звали нову ученицю в першій пригоді «Зміни в школі»?

а) Свинка Пеппа

б) Хрюша Кабанюк

в) Нюша

2.     Що відбувалося з лісовими дітьми від проливання сліз в третій пригоді «Як потрапити в Павутинію»? а) зменшувалися

б) збільшувалися

в) товстішали

3.     Що робив Ледарило Дурандас з лісовими дітьми у пригоді четвертій «Порятунок»?

а) обплутував дітей павутинням

б) співав колискові

в) читав казки

4.     Встанови відповідність 

Літо настає там                         де промені сонця лише ковзають по земній поверхні

Зима настає там                        де промені сонця падають прямо

5.     Пронумеруй життєвий цикл метелика

___ доросла комаха

___ личинка

___ яйце

___ лялечка

6.     Познач, яке твердження правильне, а яке хибне Які зміни відбуваються у лісі, коли настає осінь?

Листя змінює колір з зеленого на жовтий                                        так     ні

Деякі тварини впадають в сплячку                                                   так     ні

На деревах розпускаються бруньки                                                  так     ні

Розцвітають первоцвіти                                                                      так    ні 

7.     Як змінюється життя рослин і тварин восени?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

8.     Запиши, які зміни відбулися з тобою за час літніх канікул

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

9.     Як ти вважаєш, який напій найкорисніший для твого організму? Напиши, чому ти так думаєш?

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

10. Заиши, що тобі найбільше сподобалося і запам’яталося при вивченні теми «Зміни»

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________  

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Оцінювання

image     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                            

ü досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

Коментар вчителя

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лисак Іванна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
10711
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку