Діагностувальна робота має на меті підтримку навчального розвитку дітей; діагностування досягнень на кожному з етапів процесу навчання; виявлення проблем й запобігання їх нашаруванню; аналіз ходу реалізації навчальної програми й ухвалення рішення щодо корегування програми і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб дитини; мотивування прагнення здобути максимально можливі результати; виховання ціннісних якостей особистості, бажання навчатися, не боятися помилок, переконання у власних можливостях і здібностях
Діагностувальна робота № 1
Unit 1
Name and Surname
Form 4
1. Match.
2. Make up two sentences with every part of these words. Use the correct form of ‘is from’/’is’.
Britain / British
England / English
Scotland / Scottish
Wales / Welsh
3. Fill in am, is or are.
1. I _______ from Ukraine.
2. These _______ my friends Max and Artem.
3. My friend Annie _______ from Oxford.
4. _______ Oxford in England? — Yes, it _______.
5. _______ she nine years old? —
No, she _______ not. She _______ eight.
4. Match professions with their professional duties.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінювання вчителя |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|