Діагностувальна робота №2. Аудіювання «Їжачок» (2 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №2 (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ) АУДІЮВАННЯ «ЇЖАЧОК». Перевірка знань та вмінь учнів слухати й розуміти незнайомий текст Г. Труфанова «Їжачок». Пропонуються завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту (як?, кого?, де?, що?), встановлення смислових, причинно-наслідкових зв’язків. Робота містить самооцінювання та оцінювання вчителем з характеристиками результатів навчання.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я _________________________________________________

Діагностувальна робота №2

Аудіювання «Їжачок»

Тестові завдання

1.  Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?

     А   Ванько і Петько    
           Б   Василько і Петько
           В   Петько та Павло

2. Кого несли діти в беретику?

    А   їжачка   
          Б   білочку
          В   дятла

3.  Де діти хотіли поселити тваринку?

    А   у шкільному кабінеті             
          Б   удома під батареєю
          В   у сараї

4.  Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

    А   залишився з хлопцями       
          Б    побіг до лісу

    В    чкурнув у хащі і зник
      5. Встав у речення пропущене слово.
          А у вас, напевно, ­­­_____________________ гримить допізна.

6. Запиши відповідь на запитання.

    Що колисатиме їжачка під час зимового сну?                  

    ___________________________________________________________________

7. Одягни у зелену хмаринку речення, яке не зустрічалося у тексті.
          — Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.

    — Ми не хотіли цього.

    — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.

      8. Одягни у зелені хмаринки слова, які розповідають про дії  хлопчиків.
         Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли,  відпустили.

D:\- 0-2-І КЛАС (2023-2024) ІВАНОВИЧ С.Л\- 1 САМООЦІНЮВАННЯ+АНАЛІЗ\САМООЦІНЮВАННЯ\Знімок екрана (4347).png

D:\- 0-2-І КЛАС (2023-2024) ІВАНОВИЧ С.Л\- 1 САМООЦІНЮВАННЯ+АНАЛІЗ\САМООЦІНЮВАННЯ\ЯКІ ЕМОЦІЇ НА УРОЦІ.png

ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано (٧)/

Формується

(-)

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Під час пояснення

(початок уроку)

 

2

Виявляє розуміння змісту прослуханого тексту

Завдання 1-8

 

3

Правильно називає персонажів художнього тексту

(завдання закритого типу)

Завдання 1

 

4

Розуміє фактичний зміст тексту

(завдання закритого типу)

Завдання 2, 3, 4

 

5

Дає відповідь на запитання за фактичним змістом твору з метою уточнення свого розуміння

(завдання відкритого типу)

Завдання 5

 

6

Продовжує речення з метою уточнення свого розуміння за фактичним змістом прочитаного

(завдання відкритого типу)

Завдання 6

 

7

Пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження

Завдання 7

 

8

Розуміє основну думку тексту. Добирає власний заголовок до почутого твору

Завдання 8

 

8

Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки

Завдання 5-8

 

9

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи

Завдання 1-8

 

 

 

Рекомендації вчителя ______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Г. Труфанов «Їжачок»

Їжачок

Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.

У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.

— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.

— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.

— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

— Еге ж, — знітився Петько.

— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.

Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А  він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку