Прізвище, ім’я _________________________________________________
Діагностувальна робота №2
Аудіювання «Їжачок»
Тестові завдання
1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А Ванько і Петько
Б Василько і Петько
В Петько та Павло
2. Кого несли діти в беретику?
А їжачка
Б білочку
В дятла
3. Де діти хотіли поселити тваринку?
А у шкільному кабінеті
Б удома під батареєю
В у сараї
4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А залишився з хлопцями
Б побіг до лісу
В чкурнув у хащі і зник
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, _____________________ гримить допізна.
6. Запиши відповідь на запитання.
Що колисатиме їжачка під час зимового сну?
___________________________________________________________________
7. Одягни у зелену хмаринку речення, яке не зустрічалося у тексті.
— Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.
— Ми не хотіли цього.
— Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.
8. Одягни у зелені хмаринки слова, які розповідають про дії хлопчиків.
Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (٧)/ Формується (-) |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
Під час пояснення (початок уроку) |
|
2 |
Виявляє розуміння змісту прослуханого тексту |
Завдання 1-8 |
|
3 |
Правильно називає персонажів художнього тексту (завдання закритого типу) |
Завдання 1 |
|
4 |
Розуміє фактичний зміст тексту (завдання закритого типу) |
Завдання 2, 3, 4 |
|
5 |
Дає відповідь на запитання за фактичним змістом твору з метою уточнення свого розуміння (завдання відкритого типу) |
Завдання 5 |
|
6 |
Продовжує речення з метою уточнення свого розуміння за фактичним змістом прочитаного (завдання відкритого типу) |
Завдання 6 |
|
7 |
Пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження |
Завдання 7 |
|
8 |
Розуміє основну думку тексту. Добирає власний заголовок до почутого твору |
Завдання 8 |
|
8 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, добирає правильні орфограми, виправляє помилки |
Завдання 5-8 |
|
9 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати кожного завдання та всієї роботи |
Завдання 1-8 |
|
Рекомендації вчителя ______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Г. Труфанов «Їжачок»
Їжачок
Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.
— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.
Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.