Дж. Звук [дж], позначення його літерами Дж, дж. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. Презентацію підготувалавчитель початкових класів. Нікопольського ліцею № 6 НМРТатарова Інна Михайлівна. Розділ 2. БУКВАРНИЙ ПЕРІОД1 КЛАСНавчання грамоти. Читання. Урок № 104
Повідомлення теми та завдань уроку. Чи здогадалися ви, чого ми будемо сьогодні навчатися?Сьогодні на уроці читання ми познайомимось зі звуком [дж], та позначенням його буквосполученням дж, cформуємо вміння правильно вимовляти цей звук, будемо удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, вчитися читати та будувати речення.
Бджілка. Я гукнув учора бджілці,щоб зіграла на сопілці. Але бджілка не змогла —дуже зайнята була. Я сказав сьогодні бджілці,щоб зіграла на сопілці. Але бджілка не схотіла —до квіток на луг спішила. Завтра бджілці я скажу:— Я тобі допоможу. А як меду назбираєм —на сопілці вдвох заграєм. Сергій Цушко Закріплення вивченого матеріалу. Вправи з читання. - Між ким відбувалась розмова?- З яким проханням звертався до бджілки хлопчик?- Чому бджілка відмовилась грати на сопілці?- Що вирішив запропонувати бджілці хлопчик завтра?- Як ви вважаєте, чи погодиться бджілка завтра заграти на сопілці?