Діагностувальна робота з математики для учнів 2 класу НУШ. Завдання допоможуть вчителю перевірити рівень засвоєння знань учнями по темах: додавання і віднімання з переходом через розряд, порядок виконання дій з дужками, складені задачі на знаходження суми, знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника, доданку та вміння будувати відрізки заданої довжини.
1 в.
1.Обчисли вирази.
9 + 4 30 + (11 – 4)
8 + 6 46 – 12 + 13
15 – 8 46 – (12 + 13)
2.Задача.
4 дівчинки і 5 хлопчиків грали в хованки. До них прийшло ще троє хлопців. Скільки дітей стало грати в хованки?
3. Який компонент невідомий у кожній рівності. Знайди його.
* + 4 = 13 * - 5 = 9 12 - * = 5
4. Накресли два відрізки. Перший має довжину 1 дм, а другий на 4см коротший, ніж перший.
2 в.
1.Обчисли вирази.
9 + 4 40 + (12 – 5)
8 + 5 58 - 24 + 13
14 – 8 58 – (24 + 13)
2.Задача.
У книзі було 13 казок. Оленка прочитала 6 казок, а потім ще дві казки. Скільки казок залишилось прочитати Оленці?
3. Який компонент невідомий у кожній рівності. Знайди його.
* + 5 = 12 * - 6 = 8 15 - * = 7
4.Накресли два відрізки. Перший має довжину 1 дм, а другий на 3 см коротший, ніж перший.