Розробка інтелектуальної математичної гри-конкурсу «Хто зверху?»

Про матеріал
Розробка інтелектуальної математичної гри-конкурсу «Хто зверху?» В архіві всі додаткові матеріали, які потрібні для проведення даного заходу.
depositphotos_74690561-stock-photo-protractor-ruler.jpg
komplekt-izmeritelnyh-priborov-teacher-dlya-shkolnoj-doski-5-predmetov-zibi-zb-5699-zheltyj-1.png
original.jpg
І.jpg
А.jpg
В.jpg
И.jpg
Л.jpg
М.jpg
О.jpg
Р.jpg
С.jpg
Т.jpg
Перегляд файлу

Інтелектуально-математична гра-конкурс

«Хто зверху?»

 

Конкурс

Мужики

Дівки

1.

«Хто більше»

(правильна відповідь – 1 бал)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

2.

Збери літери

(одне сово – один бал)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

3.

«Вірю – не вірю»

(правильна відповідь – 1 бал)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

4.

«Хто Я»

(10 балів)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

5.

«Відгадай пісню»

(одна відгадана пісня 5 балів)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

6.

«Бліц»

(правильна відповідь – 1 бал)

 

 

 

 

 

Бонус

(5 балів)

 

 

 

 

7.

«Збери літери»

(Правильна відповідь 2 бали)

 

 

 

 

8.

«Показуха»

(Якщо відгадали – 2 бали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Тригонометрія

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перегляд файлу

Конкурс "лучшая Статья Для Новичков" - Страница 29 - Конкурсы сайта с призами - Форум по радиоэлектронике 

 

 

 

 

Розробка

інтелектуальної математичної гри-конкурсу

 

«Хто зверху?»

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя інформатики та математики

ЗОШ І–ІІ ст. села Клітицьк

Кінчака

Віталія Володимировича


Не навчайте дітей так, як навчали вас, бо вони народилися в інші часи.

        Народна мудрість.

 

 

Інтелектуальна  математична гра – конкурс «Хто зверху?»

 

 

Мета:

    навчальна: прищеплювати любов до математики, виробляти  вміння використовувати здобуті  теоретичні знання на практиці;

    розвиваюча: розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді;

    виховна: формувати дружні, товариські відносини, вміння працювати групою; виховувати потяг до неперервного вдосконалення своїх знань.

 

Вид діяльності: ігровий.

Форма проведення заходу: інтелектуальна-математична гра.

Учасники: учні 8-9 класів, ведучі, Суддя, асистенти (для обліку балів).

Обладнання: ноутбуки, презентація, роздатковий матеріал.

Пояснення.

 У грі  беруть участь дві команди — хлопців та дівчат.

Дуель команд дівчат і хлопців  ділиться на шість раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, сьомому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат, а ведучий – капітаном команди хлопців. Команда складається з шести  учасників: п’ять учнів з 8-9 класів та ведучого.

Хід гри

 

Ведучий. Доброго дня, дорогі друзі!  Ми  вітаємо Вас на  інтелектуальній математичній  грі - конкурсі «Хто зверху?»! Ось уже третій рік поспіль, це можна сказати уже традиційно, ми зустрічаємось із вами 14-го лютого в цій залі.

Ведуча. Хто розумніший -  чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання! Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведучий. Не варто бути такими самовпевненими. Адже сьогодні хлопці покажуть вам хто править світом. Ну, як то кажуть «З Богом»! То ж  давайте представляти наших учасників. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що як кажуть: «Мама не горюй!». Панове, сьогодні буде битва. І на чолі цієї битви, цієї чоловічої команди я – капітан, і я пишаюся своєю командою, я пишаюся цими хлопцями, адже у мене сьогодні бійці на підбір.

 

1. - Головним бійцем нашої команди, я вже визначаю цього парубка, це справжня важка артилерія нашої школи – учень 8 класу, призер районних олімпіад з математики та фізики -  Тихонюк Назар.

2. - Про такого мущину мріє кожна жінка, адже всім жінкам подобається, коли мущина носить їх на руках, так от для нього це не проблема – наш богатир – Шиліпук Тарас;

3. - Наступний учасник щирий, розсудливий, творчий та артистичний, любить читати наукову літературу та грати у «World Of Tanks», підтримує здоровий спосіб життя – це учень 9-го класу – Куцик Павло.

4. - Покажіть мені жінку, яка зможе його перебалакати і я поставлю вам пам’ятник, радий представити вам веселого та артистичного учня 9-го класу – Дмитрука Євгена.

5. Останній герой щирий, розсудливий та творчий, підтримує здоровий спосіб життя та переконаний, що єдиний спосіб дізнатися про майбутнє – це винайти його, вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед! – це учень 8-го класу – Борох Микола.

 

Ведуча. Так, суперники у нас гідні поваги. Але я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх. Отже, представляю вам своїх красунь:

 

  1. - Жоден чоловік не може сказати в її адресу «ну ти і дурочка», але те що вона найкраща, вона чує кожного дня, бо дійсно вона і розумниця і красуня – зустрічайте ученицю 8-го класу – Литвин Олену;
  2. Рада представити вам другу учасницю жіночої команди, доброзичливу та чуйну, веселу та життєрадісну – ученицю 9-го класу Плясун Анну.
  3. Наступна учасниця, це дівчина яка веде виключно здоровий спосіб життя і закликає всіх і кожного боротися зі шкідливими звичками. Спортивна та енергійна – учениця 8-го класу Мельник Ірина.
  4. А ця дівчина твердо вірить, що всі мрії можуть здійснитися: потрібна лише наполегливість, енергія та трошки успіху. Зустрічайте  ученицю 9-го класу – Кисєльову Марію.
  5. Зустрічайте оплесками останню учасницю нашого шоу, добру та щиру дівчину, яка завжди прийде на допомогу за першим покликом – учениця 9-го класу Бащук Ольгу.

 

 

Ведучий. Ми дуже раді, що у дівчат така сильна  команда. Дійсно, суперники у нас гідні поваги.  Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – пані Справедливість – заступник директора з навчально-виховної роботи – Кривдік Яна Миколаївна та її помічниці __________________________ та __________________________________. Яна Миколаївна, Вам слово.

(Слово судді)

 

Ведучий. Дякуємо, пані суддя. Дуель поставить все на свої місця.  На шляху до перемоги у кожної команди є сім  конкурсів та фінальне завдання. Команда у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять балів, якщо  зможе розв’язати бонусне завдання.

Ведуча. Дякую, я впевнена, що дівчата наберуть максимум балів.

Ведучий.  У нас залишилася одна незавершена справа  – хто починає перший раунд?

Ведуча. Звичайно ж хлопці, як сильна половина людства!

Ведучий.  Отже, перший конкурс, перший раунд.

 

Раунд  1

Ведуча. Ми позмагаємося в конкурсі «Хто більше»

Ведучий. Ми по черзі зачитуємо питання командам, яка з команд знає відповідь – підносить руку і відповідає на поставлена запитання (якщо відповідь правильна – то команда отримує 1 бал), якщо команда не дала правильну відповідь, то один бал має шанс заробити інша команда.

1)    Найменше натуральне число ? (один)

2)      Назви компоненти при додаванні. (1-й доданок, 2-й доданок, сума)

3)    Відрізок, що сполучає дві точки кола і проходить через його центр називається … (діаметр).

4)    Наочне зображення різних відомостей і даних. (діаграма)

5)    Перевести 3дм2 в см2.  (3*10см*10см=300см2)

6)    Найбільше натуральне число. (не існує)

7)    Як називається дріб, записаний з допомогою риски? (звичайний)

8)    Чому дорівнює округлене до десятих значення числа π ? (3,1)

9)    Як називається результат віднімання двох чисел? (різниця)

10)                      Як називається результат ділення двох чисел? (частка)

11)                      Як називається результат множення двох чисел? (добуток)

12)                      Дроби бувають звичайні і … (десяткові)

 

Бонусне запитання: 

Пішов мірошник на млин. У кожному із 4 кутів він побачив по 3 мішки, на кожному мішку сиділо по 3 кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Під   мішком сиділо по три мишки.  Cкільки було ніг у млині?

(дві, а решта лапи)

 

Раунд 2

«Склади слова»

Ведуча. Ми позмагаємося в конкурсі «Склади слова». 

Необхідно за дві хвилини зібрати як можна більше слів, використовуючи літери слова тригонометрія.

Ведучий. Увага! Розпочали! (Ваш час вичерпано, здайте будь ласка свої роботи.)

Бонусне питання:

Який кут утворюють годинна і хвилинна стрілки годинника, коли годинник показує 6 годину вечора?  (Розгорнутий – 1800).

 

Раунд 3

«Вірю - не вірю»

Ведуча. Третій конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.

 

 

Ведучий. Твердження для команди дівчат:

1..  Вірите, що Шарль Перро, автор «Червоної шапочки», написав казку «Любов циркуля та лінійки»? (так, є така казка)

2..  Вірите, що «Квадрат різниці двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, мінус подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу»? (так)

3.  Вірите, що брати Грімм, автори казки «Бременські музиканти», написали казку «Цікаві пригоди трикутника»?     (ні)

4.  Чи вірите ви, що внутрішні різностороні кути рівні? (так)

5.  Чи вірите ви, що сума внутрішніх односторонніх кутів менша за 180 градусів?(Не вірю, сума внутрішніх односторонніх кутів =180º).

6.  Чи вірите ви, що у довільного рівнобедреного трикутника з кутом 60º бічна сторона дорівнює основі? ( вірю)

7.  Сума суміжних кутів дорівнює 180?    (Так)

8. Бісектриса трикутника ділить протилежну сторону навпіл. (Ні)

9.  Бісектриса кута трикутника ділить протилежну сторону навпіл. (Ні)

10.  Чи вірите, що Піфагор до своєї школи активно залучав жінок, тому що вважав, що вони більш здібні до математики, ніж чоловіки?   (Ні.)

 

Ведуча. Твердження для команди хлопців:

1.  Чи вірите ви, що Рене Декарт першим запропонував метод нумерації крісел в театрі по рядах і місцях? (Так. Аристократи-театрали навіть просили короля нагородити вченого, та король відповів: «Так, те, що винайшов Декарт - чудово, так, це заслуговує на орден! Але дати його філософу!? Ні, це вже занадто!)

2.  Чи вірите ви, що «Квадрат суми двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, плюс подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу»? (Так)

3.  Чи вірите ви, що кут при перетині перпендикулярних прямих дорівнює 90 градусів? (Так.)

4.  Чи вірите ви, що середня лінія трапеції з основами 10 см і 20 см дорівнює 30 см?     ( Не вірю. Вона дорівнює 15 см)

5. Вірите, що будь-який прямокутний трикутник називають єгипетським? (Ні. Тільки такий прямокутний трикутник, в якого сторони пропорційні числам 3,4,5)

6.  Чи вірите ви, що Лев Толстой, автор роману «Війна і мир», був автором підручника з арифметики?   (Вірю. Він написав підручники для початкової школи)

7.  Будь-який прямокутник має рівні діагоналі.  (Так)

8.  Квадрат від’ємного числа є числом від’ємним. (Ні)

9.  Найменше натуральне число - нуль?   (Ні, нуль не натуральний)

10.  Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 90.  (Так)

 

Бонусне запитання: 

Пожежників учать одягати штани за 3 с. Скільки штанів встигне одіти добре навчений пожежник за 5 хв.?  (100)

 

Раунд 4

 «Хто я?»

Ведуча. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».

Ведучий. Один із гравців команди отримає картинку, правда він її бачити не буде, бачитимуть зображення члени команди, на якій може бути предмет, або людина, які мають відношення до математики..

Завдання  учасника -  вгадати, що це за предмет чи персонаж, ставлячи до членів команди запитання, на які вони можуть відповідати лише «так» або «ні»

 

Ведуча. Почнемо з хлопців?

Ведучий. Чому б і ні?

Викликаєм одного із учасників

(Команда відгадує картинку із зображенням   «Циркуль»).

 

Ведуча.  Хто із моїх красунь  вийде для участі в конкурсі?

Ведучий викликає одного із учасників

(Команда відгадує картинку із зображенням  транспортира)

 

Бонусне запитання:

У якому році створений сайт школи?- (2018 рік)

 

 

 

Раунд 5

«Відгадай пісню»

Ведуча. А зараз, дорогі хлопчики та дівчатка, мій улюблений конкурс «Відгадай пісню».

Ведучий. Отож, умови конкурсу: з кожної команди бере участь два учасники, один з учасників конкурсу, вдягнувши навушники, прослухає пісню. Після цього він має своїй команді показати те, про що співається так, щоб його друзі відгадали назву пісні, або її заспівали, потім інший учасник.

Ну що, давайте, дівчата, розпочинайте першими?

 

Пісні для конкурсу:

 «Я і Сара – кльова пара»,

 «Два веселі гуси»,

 

Ведуча. Ну, що на моїх красунь подивилися, тепер давайте на подивимося хлопців.

 

Пісні для конкурсу:

 «Ой на горі два дубки»,

 «Дзідзьо – 108 кг »,  

 

 

Бонусне запитання: Розгадати картинку-ребус)

 

Раунд 6

«Бліц»

Ведучий. Наш наступний конкурсу «Бліц». Ми будемо ставити запитання і хто дасть якомога більше правильних відповідей той отримає більшу кількість балів. Відповідь має бути швидкою, чіткою та лаконічною: «Чоловік» або «Жінка», або чоловічого чи жіночого роду.

 

Ведуча. Я думаю, Віталій, Ви  не проти, якщо ми розпочнемо перші. Отже, дорогенькі хлопчики, Ваша хвилина пішла.

 

1)    Хто вперше сказав, що планета Земля за формою куля? (чоловік, Піфагор)

2)    Перпендикуляр опущений з вершини трикутника до прямої, що містить протилежну сторону. (жінка – висота)

3)    Якого роду чотирикутник, в якого всі сторони рівні але кути не є прямими (чоловічого – ромб)

4)    Автор підручників з математики, алгебри і геометрії по яких ви вчитесь? (чоловік Олександр Семенович Істер)

5) Найбільша сторона прямокутного трикутника?  (Жінка - гіпотенуза)

6) Назва якої держави ховається в математичному виразі  «а  в третьому степені»? (Жінка – Куба)

7) Обманний фінансовий багатогранник – це …(Жінка – піраміда)

8) Яку «геометричну» форму має дерево тополя. ( чоловік – конус)

9) Пів-пряма, яка має початок, але не має кінця (чоловік – промінь)

10) Результат дії додавання   ( жінка - сума)

11)  Як називається сума одночленів?    ( чоловік – многочлен)

 

Ведучий. Дівчата, ви готові?

Ведуча. Завжди готові.

Ведучий. Час пішов.

 

1)    Що можна провести через дві точки, і тільки одне? (жіночого – пряма)

2)    Про кого йде мова? Його штани на всі сторони равни? (чоловік – Піфагор)

3)    Автор підручника Інформатики, за яким ви навчаєтесь? (жінка – Морзе Наталія Вікторівна)

4) Графіком функції х2 є? (жінка- парабола)

5)    Багатогранник з Єгипту – це …( жінка – піраміда)

6)    Яка геометрична фігура потрібна для покарання дітей? ( чоловік -кут)

7)    Що є  спільного у   рослин  і у  рівняннях? (чоловік- корінь)

8)    Яку математичну фігуру носили на голові чоловіки? (чоловік- циліндр)

9)    Чотирикутник, в якого лише дві сторони паралельні (жінка–трапеція)

10)  Результат дії  множення  (чоловік-добуток)

11)  Відрізок, що сполучає вершину і середину протилежної сторони трикутника? (жінка - медіана)

Бонусне питання: Турист пройшов 40 км, що становить відстані від села до міста. Яка відстань від села до міста?

 

 

Раунд 7

Конкурс – «Збери літери»

Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш другий  конкурс «Збери літери».

Ведучий. І я думаю, що хлопці проти не будуть, якщо першими почнуть наші дівчатка, адже ми джентльмени. 4 гравців із вашої команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі.

Ведуча: Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь ласка. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.

На це вам дається 2 хвилини. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.

Ведучий: Три, два, один – час пішов.

Запитання  для  дівчат

Букви:  А, М, Н, И, С, О, Р, А

1. Що,  згідно  прислів'ю,  на  зиму  готують  улітку?  (сани)

2. Те,  що  мила  мама  у  відомій  дитячій    скоромовці  (рама)

3. Пригадайте  слово,  яке  стоїть  перед  іменем  Ліза  у  відомі  картині  (Мона)

4. Якщо  картопля  не  варена,  то  вона...  (сира)

5. Наказовий  спосіб  від  дієслова  росити  (роси!)

6. Коли  довго  йдуть  дощі,  то  надворі  як?  (сиро)

7.  Скорочене  ім'я  Роман.  (Рома)

А - С,  М - И,  Н - Р,  А- О.

 

Ведуча: А зараз вам, хлопчики, дадуть по 2 літери, одна на животику, а інша на спинці, у мене є запитання і вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На все про все у вас є 2 хвилини. Ви готові дорогі мої мужщинчики…ну час пішов!

(Задає запитання)

Запитання  для  хлопців

Букви:  А, В, І, Т, С, О, Л, И

1. Що  найбільше  люблять  українці?  (сало)

2. Посудина,  яка  хоч  нова,  але  вся  в  дірках  (сито)

3. Тепла  пора  року  (літо)

4. У  людини  одна  рука  права,  а  друга  (ліва)

5. Кажуть  геометрична  фігура  або  геометричне  (тіло)

6.  Коли  у  людини  біліє  волосся,  то  кажуть  що  вона  (сива)

7. Доповніть  речення  "Зажурилась  верба  над  водою,  опустила  низько  свої  (віти)

А- Т,  В - О,  И - Л,  ,   І – С

Бонусне питання:

 

 

Фінал

Ведуча. Щоб остаточно визначити переможця, проведемо гру - показуха

Ведучий. Кожна команда одержить по 3 математичних термінів, які потрібно показати. Яка з команд впорається швидше отримає 10 б. Засікаємо.

 

циліндр

піраміда

трапеція

ромб

бісектриса

висота

 

 

 

Завершальне слово ведучого

 Поки наше журі підраховує результати, я хочу вам сказати декілька слів. Які б не були результати гри, хто б сьогодні не переміг – однозначну перемогу сьогодні отримала наука. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. Знання потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже гендерна рівність – запорука розвинутого суспільства. Рівноправна участь жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства та держави є важливою умовою й гарантією утвердження демократії в Україні та запорукою її європейської інтеграції.

 


Якщо хочеш досягнути

У житті своїм вершин

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп’ютер, –

Хто сьогодні їх не зна?

Та за пояс їх запхнути

Може світла голова.

Якщо хочеш бізнесменом

Після школи, друже, стать,

Аксіоми й теореми

Мусиш добре пам’ятать.

Якщо лікарем ти станеш,

То, колего, тут затям

Коли десь помилишся –

Хтось поплатиться життям.

Не кажу про космонавтів,

Вчителів і моряків.

Та коли проґавив щось ти,

То не втрачай, а доучи.

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись.

Бо все, чого навчають в школі,

Знадобиться вам колись!


 

 

Пані Справедливість, Вам слово!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

РАУНД 1«ХТО БІЛЬШЕ»

Номер слайду 3

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯПішов мірошник на млин. У кожному із 4 кутів він побачив по 3 мішки, на кожному мішку сиділо по 3 кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Під мішком сиділо по три мишки. Cкільки було ніг у млині?

Номер слайду 4

Дві ноги, решта лапи;)

Номер слайду 5

РАУНД 2«Збери літери»

Номер слайду 6

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯЯкий кут утворюють годинна і хвилинна стрілки годинникао шостій ВЕЧОРА?

Номер слайду 7

Розгорнутий180° 

Номер слайду 8

РАУНД 3«Вірю – не вірю»

Номер слайду 9

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯПожежників учать одягати штани за 3с. Скільки штанів встигне одіти добре навчений пожежник за 5 хв.?

Номер слайду 10

100

Номер слайду 11

РАУНД 4«Хто я»

Номер слайду 12

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯУ якому році створений сайт нашої школи?

Номер слайду 13

2018

Номер слайду 14

РАУНД 5«Відгадай пісню»

Номер слайду 15

Турист

Номер слайду 16

Ведмедик в капелюсі дорівнює 7, так як 21:3=7. Автобус із ведмедиком без капелюха дорівнює 6, так як (19-7):2=12:2=6. Сам капелюх дорівнює 2, так як 15-7-6=2. Ведмедик без капелюха (7-2)=5, плюс два капелюха (2+2)=4 і помножити на автобус без ведмедика без капелюха це 6-(7-2)=6-5=1. Отже, складаємо вираз:(7-2)+(2+2)*(6-(7-2))=5+4*1=5+4=9

Номер слайду 17

РАУНД 6«Бліц»

Номер слайду 18

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯТурист пройшов 40 км, що становить 𝟏𝟑𝟓 відстані від села до міста. Яка відстань від села до міста? 

Номер слайду 19

Переведемо мішаний дріб в неправильний: 𝟏𝟑𝟓=𝟏∗𝟓+𝟑 𝟓=𝟖𝟓 На одну частину припадає 40:8=5 (км), а у нас таких частин 5, отже відстань від села до міста дорівнює 5*5=25 (км). Відповідь: 25 (км) відстань від села до міста. 

Номер слайду 20

РАУНД 7«Збери літери»

Номер слайду 21

ФІНАЛ«ПОКАЗУХА»

Номер слайду 22

zip
Додав(-ла)
Кінчак Віталій
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку