Діагностувальна робота №2 з математики
Прізвище, ім’я____________________________________
Дата______________________________________________1 варіант
1. Знайди значення виразу 34 –а, якщо а=24; а= 14; а=30
2. Знайди значення різниць різними способами
14 - 8 = 13 – 9=
3. Розв’яжи задачу.
У Іллі 13 цукерок. А в Галинки - 7. Скільки всього цукерок у дітей? На скільки цукерок більше у Іллі?
4. Порівняй вирази:
9+7 6+7 10+4 10+5
11-8 11-6 13-6 13-8
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр фігури.
Діагностувальна робота №2 з математики
Прізвище, ім’я____________________________________
Дата______________________________________________2 варіант
1. Знайди значення виразу 29 –а, якщо а=14; а= 19; а=20
2. Знайди значення різниць різними способами
12 - 4 = 15 – 7=
3. Розв’яжи задачу.
У класі 8 хлопчиків і 7 дівчаток. Скільки всього учнів у класі? На скільки хлопчиків більше ніж дівчаток?
4. Порівняй вирази:
9+7 6+7 10+4 10+5
11-8 11-6 13-6 13-8
5. Побудуй прямокутник зі сторонами 5 см і 2 см. Знайди периметр фігури.
VVмає значні успіхи
Vдемонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
№ |
Прізвище, ім’я учня(учениці) |
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|