Цей матеріал вчитель може використовувати на уроці для діагностування вивчених тем з математики. Завдання різних типів: задачі на дві дії, вирази із змінною, геометричний матеріал.
Діагностична робота
учня/учениці 2 – Б класу ______________________________________
І варіант
1.Обчисли вирази.
42 : 7 = 66 – 36 : 6 =
6 * 9 = (66 – 36) : 6 =
24 : 4 = 5 * (42 – 36) =
2.Порівняй [ >, <, = ]
45 – 30 : 5 [ ] 30 18 : 6 [ ] 27 : 9
1год 15хв [ ] 115хв 2доби [ ] 20год
3.Знайди значення виразу 12 : c + 38, якщо с = 6
4.Розв’яжи задачу.
Купили 4 олівці по 6 грн і лінійку за ціною 12 грн. Яка вартість покупки?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Ширина прямокутника 3 см, довжина – у 2 рази більша. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Розв’яжи задачу
На ставку плаває 28 качок, а гусей – у чотири рази менше. Скільки всього птахів плаває на ставку?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу:
МЕНІ БУЛО ЛЕГКО. Я ПРОСИВ ДОПОМОГИ. МЕНІ БУЛО ВАЖКО.
Діагностична робота
учня/учениці 2 – Б класу ______________________________________
ІІ варіант
1.Обчисли вирази.
56 : 7 = 55 – 25 : 5 =
6 * 8 = (86 – 32) : 6 =
32 : 4 = 5 * (32 – 26) =
2.Порівняй [ >, <, = ]
35 – 20 : 5 [ ] 30 24 : 6 [ ] 28 : 7
1год 35хв [ ] 135хв 2доби [ ] 30год
3.Знайди значення виразу 32 : c + 56, якщо с = 8
4.Розв’яжи задачу.
Купили 6 ручок по 7 грн і блокнот за ціною 15 грн. Яка вартість покупки?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Довжина прямокутника 9 см, ширина – у 3 рази менша. Побудуй прямокутник і знайди його периметр.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Розв’яжи задачу
На подвір’ї бавилось 6 хлопчиків , а дівчаток – у три рази більше. Скільки всього дітей бавилось на подвір’ї?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу:
МЕНІ БУЛО ЛЕГКО. Я ПРОСИВ ДОПОМОГИ. МЕНІ БУЛО ВАЖКО.