Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами
Номер слайду 2
Будемо продовжувати формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та вправи на всі дії зі звичайними дробами та підготуємось до контрольної роботи;Сьогодні на уроці:
Номер слайду 3
Що називають скороченням дробу?Як звести дріб до нового знаменника?3. Як додати два дроби з різними знаменниками?4. Як відняти два дроби з різними знаменниками?Актуалізація опорних знань1435= 25, 812= 23, 23 і 14, 13 і 25, 35+27= 34−13=
Номер слайду 4
5. Сформулюйте правило множення дробів.6. Як знайти дріб від числа?7. Як знайти відсоток від числа?8. Які числа називаються взаємно оберненими?9. Сформулюйте правило ділення дробів. Актуалізація опорних знань715 ∙ 37= знайти 23 від 5 знайти 30% від 2 311 ∙𝑥=1 311 ÷ 522=
Номер слайду 5
10. Як знайти число за значенням його дробу?11. Як знайти число за його відсотками?12. Як перетворити звичайний дріб у десятковий? Актуалізація опорних знаньзнайти число23 якого 4 знайти число 20 % якого 5 35=
Номер слайду 6
Задача 1. На покупку олівців і зошитів Миколка витратив 12 грн це становить 38 грошей. Скільки грошей було у Миколки?Задача 2. Щоб зв'язати светр потрібно 512 меланжевої пряжі, 712 голубої, а решта 140 г білої. Скільки пряжі потрібно, щоб зв'язати светр.
Номер слайду 7
Фізкультхвилинка Правильно – руки вгору, неправильно – впередтактактакнініні
– Чи отримав я на сьогоднішньому уроці те, чого очікував?
Номер слайду 12
Рефлексія. Як би ти оцінив свої здобутки на уроці? Я все зрозумів, я все роблю правильно Мені була зрозуміла більша частинаматеріалу, але я ще іноді припускаюсьпомилок Я майже нічого не розумію, це все для мене дуже складне