Діагностувальна робота № 3

Про матеріал
Робота спрямована на перевірку знань учнів з теми "Різноманітність рослин і тварин" за підручником Т. Гільберг
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 3

 

Прізвище , ім’я _________________________________________________

 

  1. Трав’янисті рослини, які мають стебло і листки, але не мають кореня й квіток, розмножуються спорами, - це

     А мохи                 Б  водорості                В  папороті

  1.  Тварини, які частину життя проводять на суші, а частину життя – у воді, називають

А  молюсками               Б  земноводними              В  плазунами

  1. Напиши, які умови  необхідні для життя і розвитку рослин.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

    4. Підкресли назви  культурних  рослин.

     Кропива, береза, капуста, кульбаба, картопля, деревій, соняшник, яблуня, льон.


  5. Встанови відповідність рослини до її виду.


цукровий буряк

капуста

пшениця

  • зернова культура
  • технічна  культура
  • овочева культура

 


   6. Впиши в таблицю назви рослин.

  Яблуня, просо, овес, малина, пшениця, слива, жито, аґрус

Зернові рослини

Плодово-ягідні рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 7. Допиши речення.

 Звірі відрізняються від інших тварин такими ознаками:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 8. Запиши назви органів квіткових рослин

1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________

5. ___________________________________________

6. ___________________________________________

 

doc
Додано
28 лютого
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку