Діагностувальна робота №3 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Територія» для 2 класу

Про матеріал
Діагностувальна робота №3 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Територія» для 2 класу.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Територія» для 2 класу

Учня(учениці)___________________________________________________

1. Що показували діти марсіанам у казці Наталії Чуб «Цікаві правила дорожнього руху»? Обери правильну відповідь.

А) свій клас;

Б) іграшкового ведмедика;

В) територію.

  2. Як потрібно  поводитися в музеї? Обери істинні твердження.

А) потрібно вимкнути мобільний телефон;

Б) не можна голосно розмовляти;

В) можна брати в руки експонати.

3. Як потрібно поводитися дорогою до школи? Обери правильні відповіді.

А) іти лише по тротуару, а не по проїжджій частині дороги;

Б) якщо потрібно перейти на інший бік дороги, то можна перебігти швидко;

В) переходити дорогу по «зебрі»;

Г) не звертати уваги на дорожні знаки.

4. Постав числа в порядку зростання і запиши імена прибульців з Марсу.

90

47

34

57

22

13

55

42

60

41

69

76

П

Л

К

М

І

Т

У

Б

Ф

І

Л

І

_______________________                  __________________________        _____________________

5. Обери висловлювання, які порушують недоторканність території інших.

А) – Дай ще я пограюся твоїм ведмедиком!

Б) – Пригощайся цукерками.

В) – Набридло надворі! Ходімо до тебе.

Г) – Ходімо заховаємо пенал Іринки!

Д) – Дай, будь ласка, червоний олівець.

___________________________________________________________________________________

Самооцінка                                                                   Оцінка вчителя

Завдання для мене були:

 легкі

має значні успіхи

 

дуже легкі

демонструє помітний прогрес

 

не знаю

досягає результату з допомогою вчителя

 

складні

потребеє уваги і допомоги

 

дуже складні

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 січня 2023
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку