Діагностувальна робота №4 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Спільнота» для 2 класу

Про матеріал
Діагностувальна робота №4 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Спільнота» для 2 класу.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №4

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Спільнота» для 2 класу

Учня(учениці)___________________________________________________

1. Продовж речення, обравши один правильну відповідь. Спільнота – це:

А) група дітей одного класу;

Б) група людей, об’єднаних спільними інтересами чи заняттями;

В) любителі тварин.

  2. Як звали друзів Рудки з казки Василя Тибеля «Медова казка»? Обери правильну відповідь.

А) Рудик і Бджуля;

Б) тітонька Бджуля і Куся;

В) Рудик і Куся.

3. Обери дії, які краще робити гуртом:

А) грати у футбол;

Б) грати на скрипці;

В) малювати портрет;
Г) грати в сніжки;

Д) полоти клумбу.

4. Об’єднай дії людей з назвами спільнот, до яких вони належать.

Ми гарно малюємо                                                 природолюби

Ми швидко обчислюєимо усно                             моряки

Ми оберігаємо природу                                          математики

Ми працюємо на кораблі                                         художники

5. Виправ помилки у sms-повідомленні.

Дорога тітко валентино. Дякуємо вам за смачний подарунок, який ви нам передали. Мед був дуже смачний. Вітамо вас зі святом та бажаємо здоровя.

                                                                                         З повагою Неля і віта.

___________________________________________________________________________________

Самооцінка                                                                   Оцінка вчителя

Завдання для мене були:

 легкі

має значні успіхи

 

дуже легкі

демонструє помітний прогрес

 

не знаю

досягає результату з допомогою вчителя

 

складні

потребеє уваги і допомоги

 

дуже складні

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 січня 2023
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку