Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови 2 клас НУШ. Тема «Слово. Значення слова» . (за О. Я. Савченко). Містить завдання для перевірки і узагальнення знань учнів з теми Складається з 8 завдань закритого і відкритого типу.
Перегляд файлу

2 клас   Діагностувальна робота № 3

Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 1

Прізвище,  ім`я учня _________________________________       

                                                           Дата_____________ 

І. Тестові завдання

1. Виберіть словосполучення, вжите у прямому значенні.

а) срібний голос;    б) срібна виделка.  

2. Яке слово має декілька значень?

а) парта;    б) дзвіночок;     в) собака.

3. Що таке синоніми?

а) слова, близькі за значенням;

б) слова, протилежні за значенням.

4. До слова швидкий дібрати слово,

протилежне за значенням.

а) прудкий;    б) повільний.  

5. Підкресліть словосполучення, вжиті в

переносному значенні.

     Золоте  серце,  золотий  перстень,  важкий  камінь,

 важкий  характер, сумна  дівчинка, сумне  небо.

6. Об’єднайте подані слова у тематичні групи.

Зима, дуб, диван, літо, осика, шафа, весна, клен, стіл.

Дерева -  _________________________________________

Пори року -  ______________________________________ 

Меблі  -  __________________________________________

2 клас   Діагностувальна робота № 3

Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 2

Прізвище,  ім`я учня _________________________________    Дата____________   

 

І. Тестові завдання

1. Виберіть словосполучення, вжите у прямому значенні.

а) гострий  ніж;  б) гостре слово. 

2. Яке слово має декілька значень?

а) книга;    б) слон;      в) земля.

3. Що таке антоніми?

а) слова, близькі за значенням;

б)  слова, протилежні за значенням.

4. До слова кричати   дібрати слово,

протилежне за значенням.

а) галасувати;     б) мовчати.

5. Підкресліть словосполучення, вжиті в

переносному  значенні.

Солодкий голос, солодкий мед, тепла зустріч, тепла куртка, гострий ніж, гострий язик.

6. Об’єднайте подані слова у тематичні групи.

     Лисиця, пролісок, велосипед, кульбаба, трамвай, щука, автомобіль, мак, сойка.

Тварини -  _____________________________________________

Квіти -  _______________________________________________

Транспорт -  ___________________________________________

7.  Запишіть слова, близькі за значення до слова будинок.

Будинок - ___________________________________

8. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.

Ніч   _______________________

Сонячний    __________________

Далеко — _____________________

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

7.  Запишіть слова, близькі за значення до слова  їжа.

Їжа -   _________________________________________

8. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.

Високо     _______________

Сумний  -— _______________

День    __________________

 

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2022
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку