Діагностувальна робота

Про матеріал
Дана робота допоможе вчителю перевірити, як учні засвоюють матеріал, вміння виконувати арифметичні дії, працювати з іменованими числами, розв'язувати складені задачі, знаходити периметр фігури. Розробка підходить для всіх типів підручників і до програми всіх авторів.
Перегляд файлу

                                                                        1 варіант

  1. Знайди числа, які діляться на 8, зайві закресли : 1 8 15 16 13 24 9 19 40 30 28 32.
  2. Обчисли вирази:

45:9*3+16:2*4-8*2=

100-6*2:3*5-4*4=

  1. Порівняй:

5 дм 3 см    1 дм 6 см                             7 дм 2 см   59 см

3 дм 1 см     3 дм 8 см                             47 см          4 дм 7 см

  1. Задача.

Першого дня турист пройшов 20 км. За другий день він пройшов в два рази менше, ніж першого дня; а за третій- на 5 км більше, ніж за перший. Скільки кілометрів пройшов турист за три дні?

  1. Знайди периметр прямокутника, якщо його довжина дорівнює 6 см, а ширина- у 2 рази менша.

 

 

                                              2 варіант

  1. Знайди числа , які діляться на 7, зайві закресли: 3 8 7 4 14 16 19 21 42 15 47.
  2. Обчисли вирази :

9:1+2*6+8*4-40:5=

3*8+35:5+6*3=

  1. Порівняй:

4 дм 1 см   3 дм 5 см                                49см      4 дм 9см

2 дм 9 см    2 дм 7 см                              6 дм 1 см    57 см

  1. Задача.

На зиму ведмедик заготував мед. В одній діжечці було 72 кг меду, в другій- у 8 разів менше, ніж в першій, а в третій- на 10 кг більше , ніж в другій. Скільки всього кілограмів меду заготував ведмедик на зиму?

  1. Знайди периметр прямокутника, якщо його ширина 2 дм, а довжина-у 3 рази більша.
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку