ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ «ЗВУКИ І БУКВИ»
У в_дмежому лігві
Ра(н,нн)ьої з_ми, коли тільки випаде сніг, залягають у свої лігва в_дмеді. Стара(н,нн)о і вміло в лісовій глушині лаштують вони ці з_мові барлоги. М_якою запашною хвоєю, корою молодих ялинок, сухим лісовим мохом в_дмеді вистилають своє ж_тло.
Як тільки цюкнуть у лісі морози, засинають у барлогах в_дмеді. Пізньої з_ми родя(ц,тьс)я у в_дмедиць маленькі сліпі в_дмежатка. Тільки у в_лику відлигу в_дмідь прокидається. Вигляне з лігва подив(е,и)ться на з_мовий ліс — і знову вкладається спати.
2. Виконай звуко-буквений аналіз виділених слів.
3. Запиши слова за абеткою, уставляючи пропущені букви.
К..шеня, гл..бокий, мат..матика, ап…льсин, з..мовий, гр…міти, п..щав, т..атр, кор..дор, д..ректор, м..даль.
4. Визнач орфограми в словах і запиши в таблицю.
Зітхання, риб’ячий, температурний, мовлення, м’ятний, вечеря, солов’їна, відчуття, свистати.
Апостроф |
Ненаголошені е, и |
М’який подовжений приголосний |