Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями
учня/учениці 3 – класу
_______________________________________
1. Як називаються слова протилежні за значенням:
А) синоніми;
Б) антоніми;
В) споріднені слова.
2. Частина слова перед коренем називається:
А) корінь;.
Б) префікс;
В) закінчення.
3. Треба змінити форму слова, щоб визначити …
А) корінь;
Б) закінчення;
В) префікс .
4. Встав пропущені е, и. Добери до слів перевірні.
М_довий – ____________________________________
з_мовий – _____________________________________
кр_ло – ______________________________________
с_ночок – ____________________________________
5. Встав пропущені букви.
Боро__ьба, во__зал, соло__кий, про__ьба, ле__кий, ні__ті, рю__зак,
6. Допиши префікси РОЗ-, БЕЗ - в словах, познач їх.
____сипати, ____дав, ____хмарний, ____платний, ____класти, ____звучний, ____дягнути, ____межний.
7. Розбери слова за будовою.
Зайшов, зимовий, винести.
8. Прочитай. Cпиши речення, розкриваючи дужки.
Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Друзі (по)вулиці швидко (по)бігли. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________