Діагностувальна робота з української мови за І семестр (3 клас, сімейна форма)

Про матеріал
Дана діагностувальна робота допоможе здійснити формувальне оцінювання учнів, які перебувають на індивідуальній (сімейній) формі навчання, враховуючи очікувані результати навчання, встановлені в освітній програмі з української мови за 3 клас.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота за І семестр 2023-2024 н.р. (3 клас, сімейна форма)

__________________________________________________________ (прізвище та ім’я).

 

1.Вибрати правильну відповідь.

Корінь слова це –

а) спільна частина споріднених слів;                

б) змінна частина слова;                                           

в) частина слова, що стоїть перед закінченням.  

   Суфікс це –

а) спільна частина споріднених слів;                 

б) частина слова, що стоїть перед коренем;           

в) частина слова, що стоїть після кореня.

   Префікс це –

а)частина слова без закінчення;                          

б) частина слова, що стоїть перед коренем;

в) змінна частина слова.

   Закінчення це –

а) частина слова, що стоїть перед коренем;    

б) змінна частина слова;

в) частина слова, що стоїть після кореня.

 

 2. Підібрати й записати до поданих слів:

 антоніми

      Порожнє - ______________________;   ніч - __________________________ ;

синоніми

      говорити - ______________________;   завірюха - ______________________ .

 

  1. Підібрати спільнокореневі слова, виділити корінь.

Ліс,_____________________________________________________________________.

 

  1. Вставити пропущені букви.

С…ло , кр…ло , про…ьба , боро…ьба , д…ректор , ок…ан , ні…ті , вул…ця

 

  1. Розібрати слова за будовою.

 

Переписка, килимок.

  1. Підібрати одне багатозначне слово й скласти з ним декілька речень.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Утворити й записати іменники в однині та визначити їх рід за зразком.

Зразок: Школи – школа (жін.рід)

Зими - ____________ ( ______ ), морози - ____________ (_______), сніги - ___________(______), дерева - __________(_______), ковзанки - ____________(_______), хати - ____________(______), поля - __________(_______), хмарки - ______________(_______), свята - ____________(______).

З максимальною кількістю слів сьомого завдання утворити і записати одне речення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексія: найскладнішим було ___ завдання, найлегшим було ___ завдання, найбільше сподобалось ___ завдання.

          

 

 

 

 

docx
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
1043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку