«Додавання і віднімання чисел у межах 1000
без переходу через розряди»
І варіант
1. Вирази
500 + 1 + 1 724 – 1 – 1
699 + 1 300 – 1 – 1
550 – 1 – 1 539 + 0 – 39
2. Завдання
Розташуй числа у порядку зростання.
342, 627, 215, 145, 639, 527, 434, 730, 826
3. Запиши вирази й обчисли їх значення
а) До різниці чисел 740 і 230 додати 300.
б) Різницю чисел 936 і 900 зменш у 4 рази.
в) Добуток чисел 7 і 9 збільш на 400.
х : 6 = 8 Х + 240 = 360
5. Задача
В шкільну їдальню привезли 8 коробок з апельсинами по 9 кг в кожній і
4 коробки з бананами по 7 кг в кожній. На скільки кілограмів більше привезли апельсинів, ніж бананів?
Оціни себе на полях зошита.
Ці завдання були…
Діагностувальна робота №4
«Додавання і віднімання чисел у межах 1000
без переходу через розряди»
ІІ варіант
300 + 1 + 1 526 – 1 – 1
299 + 1 900 – 1 – 1
660 – 1 – 1 758 + 0 – 58
2. Завдання
Розташуй числа у порядку спадання.
342, 627, 215, 145, 639, 527, 434, 730, 826
2. Запиши вирази й обчисли їх значення.
а) Від суми чисел 740 і 230 відніми 300.
б) Різницю чисел 836 і 830 збільш у 5 разів.
в) Частку чисел 32 і 4 збільш на 100.
3. Розв'яжи рівняння
56 : х = 8 540 + х = 320
4. Задача
На туристичну базу привезли 9 ящиків з консервами по 4 кг в кожному і
3 пакети з цукром по 2 кг в кожному. На скільки кілограмів цукор легший за
консерви?
Оціни себе на полях зошита.
Ці завдання були…